آفتاب
یک نماینده مجلس:

جهان اسلام باید در مقابل شهادت شیخ نمر واکنش نشان دهد

جهان اسلام باید در مقابل شهادت شیخ نمر واکنش نشان دهد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت شیخ نمر گفت که جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام باید در این زمینه واکنش نشان دهند.

سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: حقوق بشری که در مقابل اعدام قاچاقچی فریادش بلند است در اینجا سکوت اختیار کرده! فردی که چند کلمه حرف زده و سلاح و جنگ مسلحانه نداشته ، چرا حقوق بشر در این مورد سکوت کرده؟ چرا فریاد بر نمی آورد؟ کشورهای اروپایی و آمریکایی که دم از حقوق بشر می زنند و علیه ما قطعنامه صادر می‌کنند چرا فریاد بر نمی آورند؟

او ادامه داد: کشورهای اسلامی باید در این مورد واکنش نشان دهند. چرا باید در منا هفت هزار نفر کشته شود و کشورهای اسلامی سکوت کنند و حتی یک اطلاعیه هم ندهند؟ دولت جمهوری اسلامی ایران نیز باید قاطعانه پای کار بیاید و مقابل این دولت ظالم که بویی از اسلام نبرده و به نام اسلام حکومت می‌کند محکم بایستد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رژیم آل‌سعود باید بداند که شهادت آیت الله نمر ، این دودمان را برانداز خواهد کرد، قطعا شیعیان عربستان سعودی سکوت نخواهند کرد، ان شاء الله این خون باعث می‌شود رژیم آل یهود بربیفتد.

انتهای پیام

کد N1088910

وبگردی