آفتاب
اجمالی/ حداد عادل در همایش اصولگرایان:

هركسي وحدت‌شكني كند بايد هزينه‌اش را بدهد

هركسي وحدت‌شكني كند بايد هزينه‌اش را بدهد

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با تأکید بر لزوم وحدت نیروهای ارزشی گفت: هركسي وحدت شكني كند بايد هزينه آن را خودش بدهد؛ هم در دنيا و هم در آخرت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل صبح امروز در همایش سراسری اصولگرایان در مصلای امام خمینی (ره) تهران، با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی گفت: ۹ دی، لبریز شدن صبر ملتی بود که بیش از شش ماه شاهد فتنه‌انگیزی دشمنان بودند.

وی تصریح کرد: برخی فکر می کردند، صبر و سکوت ملت نشانه رضایتشان به رذالت انهاست.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه به برگزاری همایش سراسری اصولگرایان اشاره و تصریح کرد: تشکیل اولین نشست ائتلاف مصادف با میلاد پیامبر (ص) و ۹ دی را به فال نیک می‌گیریم.

حداد عادل با تأکید بر ضرورت وحدت نیروهای ارزشی، تأکید کرد: هركسي وحدت شكني كند بايد هزينه آن را خودش بدهد؛ هم در دنيا و هم در آخرت.

وی گفت: عده اي درصدد تخريب اصولگرايي و اصولگرايان و ايجاد تفرقه هستند و در فضاي مجازي اقدام به انتشار اخبار دروغ مي‌كنند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: در روزهای اخیر که خبر تشکیل اتلاف اصولگرایان بر سر زبان ها افتاد، مدام شاهد انتشار شایعات بودیم؛ به آنها توجه نکنید، خبرها از کانال صحیح خود منتشر خواهد شد.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود، به اقدام ضدایرانی اخیر دولت و مجلس آمریکا در تصرف اموال بلوکه شده ایران اشاره کرد و گفت: هنوز اجرای برجام آغاز نشده، شاهد دستبرد به اموال ایران هستیم.

 

ادامه دارد...

کد N1086872

وبگردی