آفتاب

پیام سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص)و امام صادق(ع)

پیام سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص)و امام صادق(ع)

سازمان تبلیغات اسلامی میلاد با سعادت ختمی مرتبت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص)، حضرت امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مکتب جعفری و هفته وحدت را با صدور پیامی به ملت مسلمان ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در متن این پیام آمده است:

«نوری که در ازل خلق شده بود اینک در کالبد حضرت مصطفی دمیده شد، آن‌گونه که خود فرمود: «أوّلُ ما خَلَقَ اللهُ نوری.»فرزندی پا به عرصه گیتی نهاده‌است که به میمنت او ازدحام فرشتگان در روی زمین بر آسمان فزونی یافت و در تهنیت این بزرگ ‌میلاد، جهان هستی بر یکدیگر سبقت می‌جویند. مردی که بناست بنای ستم و بیدادی را که بر فرزند آدم می‌رود براندازد و نوای خوش قسط و عدل را در جهان طنین‌افکن‌ سازد.بزرگمردی آمده‌است تا در پیشگاه انسانیت، سرود توحید سر دهد. او ولادت یافت تا پابرهنگان و آنان که اربابان بیداد به استضعاف‌شان کشانده‌اند، شاهد رعنای آزادگی را در آغوش کِشند.او آمده‌است و دیری نخواهد پایید که واپسین حجت توحید بر انسان عرضه می‌گردد تا مؤمنان آفاق در پرتو خورشید اسلام، شاهد غروب بتان باشند. مقارن با میلاد حضرت خاتم‌الانبیاء، فرزند صالح و صادقی از تبار آن بزرگوار نیز پا به عرصه هستی نهاده است که نامش جعفر و لقبش صادق است و هم ‌اوست که بنای شکوهمندی را پی‌ریزی می‌کند که مکتب فقه جعفری نام می‌گیرد و نام مذهب تشیع را با علم و دانش و فقاهت پیوند می‌زند و بنیانی را به‌وجود می‌آورد که همچون رودی زنده و پویا در اعصار و قرون تاریخ جریان می‌یابد و مانند خورشید، روشنی می‌بخشد.

سازمان تبلیغات اسلامی میلاد با سعادت ختمی مرتبت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و بنیانگذار مکتب جعفری، حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به عموم ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال مسئلت می‌نماید که همه ما را از پیروان و رهپویان طریق نبوت و امامت قرار دهد.»

انتهای پیام

کد N1084601

وبگردی