آفتاب
منتجب‌نیا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

درخواست عارف از احزاب اصلاح طلب؛ کاندیدای اختصاصی معرفی کنید

درخواست عارف از احزاب اصلاح طلب؛ کاندیدای اختصاصی معرفی کنید

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: عارف که مسئولیت هماهنگی انتخابات تهران را برعهده دارد، از احزاب درخواست کرده که کاندیداهای اختصاصی خود را معرفی کند و ما هم از حزب اعتماد ملی ۹ نفر را معرفی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی پس از ثبت نام در دو انتخابات خبرگان و مجلس در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای بسیار حساس و سرنوشت‌سازی به سر می بریم و عصاره‌های ملت آماده می شوند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

وی انتخابات را تجلی و مظهر اراده مردم دانست و افزود: انتخابات میدان رقابت بین گروه های سیاسی و عصاره های فضیلت ملت است.

منتجب‌نیا انتخابات را وسیله آزمایش و امتحان برای ملت، شورای نگهبان، کاندیداها و هواداران آنان دانست و ادامه داد: در نهایت این انتخابات، آزمایشی برای ملت ایران است که باید دید در این عرصه چگونه روسفید، موفق و پیروز خارج می شوند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انتخابات حق‌الناس است، تصریح کرد: همه باید حق‌الناس را رعایت کنند. ایران، متعلق به همه ایرانیان است و باز به قول معظم‌له حتی آنهایی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشورشان باید وارد صحنه شوند، لذا حضور در انتخابات مؤثر و تعیین‌کننده است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری و بانشاط مردم در انتخابات اظهار کرد: ما نیاز به وحدت، انسجام ملی و حضور مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی داریم و اگر این حضور پررنگ نباشد، به زیان همه است.

منتجب‌نیا همچنین خطاب به کاندیداها گفت: از کاندیداها و هواداران آنان نیز تقاضا داریم که با ایجاد فضای صمیمی توأم با اخلاق و آرامش رقابت کنند و فرهنگ رقابت سالم سیاسی را به جامعه منتقل سازند، آن هم اخلاقی که مغایر با اخلاق اسلامی نباشد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی همچنین این انتخابات را آزمونی برای دولت تدبیر و امید دانست و خاطرنشان کرد: حزب اعتماد ملی تصمیم دارد در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری و منسجم با سایر احزاب اصلاح‌طلب وارد صحنه رقابت شود.

وی اضافه کرد: عارف که مسئولیت هماهنگی انتخابات تهران را برعهده دارد، از احزاب درخواست کرده که کاندیداهای اختصاصی خود را معرفی کند و ما هم از حزب اعتماد ملی ۹ نفر را معرفی کردیم.

منتجب‌نیا همچنین در خصوص موضوع حصر توضیح داد: ما مشکل قانونی در این زمینه نداریم. قوانین عادی ما همه موضوعات را مشخص کرده و این موضوع نیز باید در چارچوب قانون حل شود.

کد N1078300

وبگردی