آفتاب

داوری از نگـاه مخاطب: در هشتمین دوره جشنواره کتاب برتر صورت می‏گیرد

داوری از نگـاه مخاطب: در هشتمین دوره جشنواره کتاب برتر صورت می‏گیرد

در هشتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان کتاب ها توسط کودکان و نوجوانان داوری و انتخاب می شـوند.

حمیدرضا شاه آبادی، دبیر علمی هشتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان در این باره گفت: امسال قرار است بخش ویژه ای در این جشنواره داشته باشیم و آن معرفی کتاب از نگاه مخاطب می باشد.

وی تصریح کرد:  کتاب ها ئي که امتياز ورود به كميته جوايز را كسب كنند توسط کودکان و نوجوانان طی یک مرحله داوری،  بررسی و انتخاب می شود.

وی در مورد  انتخاب کودکان و نوجوانان برای داوری توضیح داد: این گروه از میان کودکان و نوجوانانی که به مطالعه علاقمند هستند و در کتابخانه های عمومی سابقه فعالیت داشته و چهره شاخصی از خود نشان داده اند انتخاب

شده اند.

شاه آبادی هدف از این طرح را اظهار نظر بی واسطه مخاطبین درباره کتاب های تولیدی اعلام کرد و افزود از این طریق تلاش میکنیم نظرات مخاطبان درباره کتاب ها را هــر چه دقیق تر و فارغ از ملاحظات  بدست آوریم.



دبیر علمی هشتمین دوره جشنواره کتاب کودک و نوجوان اظهار داشت: دو گروه داوری کودک و نوجوان به انتخاب کتاب ها در سه بخش شعـر، داستان و علمی و آموزشـی می پردازند و در هر بخش سه کتاب برتر ، برگزیده و قابل تقدیر را انتخاب می نمایند که از ناشران کتاب ها تقدیر خواهد شد.

هشتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به طور دوسالانه برگزار می شود، اواخر بهمن ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
روابط عمومی
انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان
کد N1073279

وبگردی