آفتاب
احمدی لاشکی:

سازمان محیط زیست اگر نگران است به وضعیت هوای تهران برسد

سازمان محیط زیست اگر نگران است به وضعیت هوای تهران برسد

نماینده مردم نوشهر و چالوس با انتقاد از عملکرد سازمان محیط زیست اظهار کرد: این سازمان اگر نگران است به وضعیت هوای تهران رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم احمدی لاشکی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تقدیر از ایرج عبدی برای طرح سوال از وزیر کار در خصوص معضل بیکاری و قانع شدن از پاسخ های وزیر و اعطای مهلت برای عمل به وعده ها، در تذکری به معصومه ابتکار گفت: غالب پروژه های منطقه شمال به خصوص غرب استان مازندران به علت موانع محیط زیستی خوابیده است که این موضوع مشکلاتی را در امر اشتغال ساکنان به وجود آورده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان محیط زیست مردم را تحت فشار قرار می دهد، اظهار کرد: حدود 32 سال است که معادن شن و ماسه شمال بدون هیچگونه مشکل زیست محیطی فعالیت می کند اما اکنون به علت فشارهای سازمان محیط زیست، سرمایه گذاران با مشکل مواجه شده‌اند.

نماینده مردم نوشهر در مجلس افزود: سازمان محیط زیست اگر نگران شرایط زیست محیطی کشور است به وضعیت آلودگی آب دریا و وضعیت هوای تهران برسد و بلای جان مردم نشود.

احمدی لاشکی در پایان در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: معلمان بازنشسته 30 سال از عمر خود را صرف تدریس دانش آموزان کردند اما الان آنهایی که 18 ماه از مدت بازنشستگی شان می گذرد تنها 10 درصد از پاداش خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N1065581

وبگردی