آفتاب

انتشار ویدیوهای هولناکی از اعدام حوثی‌ها به دست تروریستهای داعش در یمن

انتشار ویدیوهای هولناکی از اعدام حوثی‌ها به دست تروریستهای داعش در یمن

گروه تروریستی داعش که با استفاده از اوضاع جنگی در یمن توانسته به این کشور نفوذ پیدا کند، چند ویدیوی هولناک از اعدام شیعیان حوثی در این کشور منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه دیلی میل، در چهار ویدیوی منسوب به گروه تروریستی داعش که اخیرا منتشر شده، شیعیان حوثی این کشور در یک منطقه صحرایی به اشکال هولناکی اعدام می‌شوند.

در یکی از این ویدیوها شش مرد هدف یک موشک انداز قرار گرفته و منفجر می‌شوند. در ویدیوی دیگری شش مرد دیگر در داخل یک قایق به دریا فرستاده شده و در آنجا با منفجر شدن قایقشان کشته می‌شوند. همچنین در یکی دیگر از این ویدیوها چهار نفر دیگر با گلوله‌های خمپاره‌ای که به گردنشان بسته شده اعدام شده و در آخرین ویدیو نیز 9 نفر سر بریده می‌شوند.

در این ویدیوها گروه تروریستی داعش مثل همیشه متوسل به سناریوهای وحشتناک برای اعدام گروگانهای خود به منظور ایجاد ترس و وحشت شده است. به عنوان مثال در یک ویدیو چهار نفر از گروگانهای داعش که همچون دیگر گروگانهای این گروه تروریستی لباسهای سراسر نارنجی رنگ به تن دارند، در حالی که گلوله‌های خمپاره با طناب دور گردنشان انداخته شده نشان داده می‌شوند. چند ثانیه بعد یک انفجار کر کننده حجم زیادی خاک و سنگ را به هوا فرستاده و با فرونشستن گرد و خاک جسدهای مثله شده قربانیان نشان داده می‌شود.

در یک ویدیوی دیگر شش نفر در حالی که در مجاورت صخره‌ای نشسته‌اند هدف موشک شلیک شده از یک موشک اندازی که با آنها فاصله دارد، قرار می‌گیرند.

این ویدیوها که از جانب حامیان گروه تروریستی داعش در فضای مجازی پخش شده‌اند یک روز بعد از آن منتشر شدند که انگلیس نخستین حملات هوایی خود علیه این گروه در سوریه را انجام داد.

داعش در یمن

داعش در یمن

داعش در یمن

داعش در یمن

انتهای پیام

کد N1054790

وبگردی