آفتاب
در کنفرانس خبری مشترک با ولایتی

وزیر خارجه لبنان: از حمایت‌ها و همکاری‌های ایران استقبال می‌کنیم

وزیر خارجه لبنان: از حمایت‌ها و همکاری‌های ایران استقبال می‌کنیم

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه لبنان بر گسترش روابط راهبردی بین تهران و بیروت تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ولایتی که برای دیدار با مسئولان لبنانی به بیروت سفر کرد در این کنفرانس خبری خاطرنشان کرد: ایران و لبنان نقش بسیار مهمی در صحنه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای دارند و در این زمینه با یکدیگر مشورت و همکاری دارند. در تهران هم با وزیرخارجه لبنان دیدار داشتم و در این ملاقات برخی مسایل منطقه ای و تحولات اخیر بررسی شد.

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایران همواره در کنار مردم لبنان حضور داشته و روابط دو کشور ریشه دار و بلندمدت بوده و روز افزون ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تبریک ایام ملی در این کشور و آزادی تعدادی از اسرای نطامی لبنان و تسلیت حملات تروریستی اخیر به ملت و دولت این کشور، از میزبانی و میهمان نوازی دولت و مردم این کشور تشکر کرد.

وزیر خارجه لبنان هم با ابراز خرسندی از حضور ولایتی در لبنان گفت: روابط دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و لبنان همیشه از حمایت ها و همکاری های جمهوری اسلامی ایران استقبال کرده و با کمک و همکاری های یکدیگر می‌توان بر مشکلات موجود غلبه کرد.

انتهای پیام

کد N1051609

وبگردی