آفتاب
با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

تقاطع غیر هم‌سطح میامی- جاجرم مورد بهره‌برداری قرار گرفت

تقاطع غیر هم‌سطح میامی- جاجرم مورد بهره‌برداری قرار گرفت

میامی - وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهرستان میامی ضمن بازدید از طرح‌های راه و شهرسازی در این شهرستان، تقاطع غیر هم‌سطح ولایت «میامی- جاجرم» را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی ساعتی قبل در ابتدای سفر خود به استان سمنان از طرح های عمرانی شهرستان های میامی در حوزه راه سازی بازدید و همچنین تقاطع غیر همسطح ولایت که از پروژه های سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۵ است و با ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده را افتتاح کرد.

این پروژه عمرانی با حجم خاک‌ریزی هفت هزار و ۹۰۰ مترمکعب، خاک‌برداری دو هزار و ۱۰۰ مترمکعب و بتن‌ریزی ۱۹۱ هزار مترمکعب و ۶۵۹ هزار متر آرماتوربندی ۶۹۶ هزار مترمکعب اجرای آسفالت احداث شده است.

دیگر طرح های شهرستان میامی شامل تقاطع آماده بهره برداری سه راهی میامی، گرمه، جاجرم به شاهرود است که آخوندی از آنها بازدید و مراحل اجرای آنها را مورد بررسی قرار داد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی هم اکنون با بازگشت به شاهرود از تقاطع غیرهمسطح گلوگاه، حدفاصل پاسگاه شهید نوری تا پل غیرهمسطح روستای بدشت و سه راهی شهر مجن بازدید می کند.

آخوندی سپس برای بررسی و جمع بندی پروژه های شهرستان های شاهرود و میامی جلسه ای با استاندار سمنان، فرمانداران، مسئولان راهور نیروی انتظامی و مدیران راه و ترابری این شهرستان ها و حمل و نقل پایانه ای شرق استان برگزار خواهد کرد.

حضور در دامغان و بازدید از پروژه های راه و شهرسازی سومین مقصد آخوندی در سفر یک روزه به استان سمنان خواهد بود.

کد N1044650

وبگردی