آفتاب
نقدی:

پایگاه‌های محلی بسیج می‌توانند تاثیر بین‌المللی داشته باشند

پایگاه‌های محلی بسیج می‌توانند تاثیر بین‌المللی داشته باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ امروز در شرایطی قرار داریم که پایگاه‌های محلی بسیج نباید سرشان را در لاک خود فرو کنند بلکه می‌توانند با برنامه‌ریزی تاثیری بین‌المللی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش بسیج، بصیرت بین‌المللی و استکبارستیزی که در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد با بیان اینکه امروز دنیا تغییر کرده و جهان را بیداری فراگرفته است، اظهار کرد: بشریت امروز به سمت یک بیداری بزرگ پیش می‌رود و واقعیت این است که در حال حاضر جنگ جهانی شروع شده است و اگر ما در آینده بایستیم و به امروز نگاه کنیم باید بگوییم جنگ جهانی شروع شده است که در آن دولت‌های زورگو به دنبال ادامه سلطه خود بر کشورهای جهان هستند.

وی ادامه داد: در مقابل این دولت‌ها یک خیزش مردمی آغاز شده است که به سادگی قابل کنترل یا شکست دادن نیست و این بیداری و هوشیاری مردم جهان سرچشمه می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در شرایط زمانی قرارداریم که باید خودمان را برای تاثیری بین‌المللی آماده کنیم، اظهار کرد: بسیج نمی‌تواند سرش را به لاک خودش فرو برد و به همان پایگاه محلی خود بسنده کند چراکه امروز هر اتفاقی که در شرق یا غرب جهان رخ می‌دهد در سایر نقاط دنیا تاثیر گذار است و در نتیجه پایگاه های محلی بسیج امروز می‌توانند تاثیری بین‌المللی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ایران برخلاف سایر کشورها، پیامی جهانی دارد، اظهار کرد: کشور ما بر خلاف اکثر کشورهای دنیا یک پیام جهانی دارد و این پیام باید منتقل شده و در دل‌های مردم دنیا بنشیند و ما نباید از شرایط امروزمان برای انتقال این پیام غفلت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه قدرت‌های جهانی می‌کوشند جلوی انتقال پیام جهانی انقلاب اسلامی را بگیرند، اظهار کرد: کشورهای قدرتمند و سلطه‌گر دنیا در تلاش‌اند تا با نفوذ در کشور ما و ایجاد اختلاف و مشغول کردن اذهان به مسائل اقتصادی و پیش پا افتاده جلوی انتقال پیام انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی داعش را نماد جریان‌های بدوی که استکبار جهانی در جهت مقابله با انقلاب ایجاد کرده، دانست و اظهار کرد: داعش هم نقش پیاده نظام امریکا و اسرائیل را در منطقه ایفا می‌کند و هم می‌کوشد با ایجاد تفرقه در میان امت‌های اسلامی و مخدوش کردن چهره اسلام و نشان دادن ظاهری زشت از دین به مردم دنیا جلوی گرایش اروپاییان را به اسلام بگیرند.

وی ادامه داد: جنایات دیگر این گروهک تروریستی این است که ظرفیت‌های جوان جوامع اسلامی را در میدان‌های نبرد قربانی سازد و این فتنه‌ای شیطانی است که از سوی امریکا هدایت می‌شود.

نقدی با اظهار تاسف از حوادث رخ داده در لبنان و فرانسه طی روزهای گذشته، اظهار کرد: سابقه نداشته است که در بین گروه‌هایی که آرمان‌هایی را به درست یا غلط دنبال می‌کنند عامل چنین حوادثی باشند و در خیابان‌ها مردم را بکشند و همین موضوع نشان می‌دهد که اهداف چنین عملیات تروریستی قطعا با هماهنگی‌هایی بوده است و برنامه ریز آن سرویس‌های اطلاعاتی و عوامل امریکا بوده است.

وی ادامه داد: وقتی لیبرال دموکراسی غرب متوسل به انجام چنین خشونتی می‌شود یعنی شکست خورده است و حرفی در برابر اسلام ندارد و این وضعیتی است که هر چند قرن یک بار نصیب ما می‌شود و امروز که دشمنان اسلام در بن بست قرار گرفته‌اند باید از این شرایط استفاده کنیم و پیام انقلاب اسلامی را منتشر سازیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز وقتی در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند هر جوانی که جلوی من را می گیرد از من درخواست می‌کند که عازم جبهه سوریه شود و این یک نشانه خوب و امیدبخش است هر چند مصلحت نیست که بسیجیان اسلحه به دست بگیرند و درجبهه سوریه حضور نظامی داشته باشند.

وی ادامه داد: من از فعالان رسانه‌ای بسیجی می‌خواهم پیام‌ انقلاب را بین‌المللی سازند و از شرایط ضعف دشمن استفاده کنند تا مظلومیت جهان اسلام را به گوش همگان برسانند.

نقدی با اشاره به تجربه هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله ما ابزار و امکانات نظامی چندانی نداریم اما توانستیم بر دشمن خود پیروز شویم و امروز هم در عرصه رسانه در حالیکه از نظر امکانات نسبت به سایر رسانه‌های جهانی امکانات کمتری داریم می توانیم بر آن‌ها غلبه پیدا کنیم و مظلومیت خود را به گوش جهانیان برسانیم و آنقدر جنایات غرب را رسانه‌ای کنیم که در ذهن مردم جهان ماندگار شود.

وی با اشاره به ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر رعایت نشدن حقوق بشر در ایران اظهار کرد: اگر ما ضد حقوق بشر هستیم پس آمریکا چیست که رئیس جمهورش در نطق تلویزیونی خود می‌گوید درسال جاری 400 هزار نفر به ضرب گلوله در آمریکا کشته شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دانشگاه‌ مکان آرامی برای معرفت اندوزی است اما در دانشگاه‌های آمریکا به طور میانگین هر دو هفته یکبار درگیری مسلحانه شکل می‌گیرد و چندین کشته و زخمی به جا می‌گذارد.

وی در پایان تاکید کرد‌: ما باید با استفاده از شرایط ضعف دشمن، ضمن روشن ساختن چهره جنایتکار آن‌ها به جهانیان از جامعه و شرایط کشور خودمان دفاع کنیم و اجازه ندهیم که جنجال‌های رسانه‌ای غرب علیه کشورمان در ذهن مردم دنیا ماندگار شود.

انتهای پیام

کد N1037867

وبگردی