آفتاب
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی عنوان کرد

آمادگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برای همکاری با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

آمادگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برای همکاری با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، گفت: در بخش‌هایی که بتوانیم با دفتر ‌فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی همکاری داشته باشیم، اعلام آمادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمدقادر قادری امروز (27 آبان‌ ماه) در نشستی با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان با تأکید بر اینکه اساس فرهنگ ادب و احترام است، گفت: اگر در دستگاه‌های اجرایی به‌ ویژه اخلاق رعایت نشود به هیچ پیشرفتی در زمینه‌های فرهنگ، آموزش و پژوهش دست نخواهیم یافت چرا که شالوده هر امری فرهنگ و اخلاق است.

وی با بیان اینکه در جوامع متمدن انسان‌ها متناسب با شعاری که می‌دهند عمل می‌کنند، افزود: صحبت اشخاص در خصوص معضلات اجتماعی باید کاملاً علمی و موشکافانه باشد و از نگاه‌های سطحی در مسائل فرهنگی اجتناب شود.

قادری ادامه داد: تا زمانی که نتوانیم اولویت‌ها را تعیین کنیم کار به سرانجام خوبی نخواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در سه زمینه آموزش، پژوهش و فرهنگ، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و متعهد است که با اطمینان‌ خاطر می‌توان بسیای از اقدامات را به این نهاد واگذار کنید.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، تصریح کرد: در بخش‌هایی که بتوانیم با دفتر ‌فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی همکاری داشته باشیم، اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌توانست در 30 سال گذشته اوضاع بهتری داشته باشد، عنوان کرد: در این یک سال توانستیم پتانسیل‌های بالقوه در جهاددانشگاهی ایجاد کنیم که با همت همکاران فعلیت یابد.

قادری یادآور شد: ایسنا، ایکنا و ایسپا می‌توانند در خصوص آسیب‌های اجتماعی نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

کد N1034497

وبگردی