آفتاب

امکان حضور جوانان در انتخابات مجلس فراهم شود

امکان حضور جوانان در انتخابات مجلس فراهم شود

معاون دفتر ساماندهی و هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: امیداریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که جامعه اسلامی بتواند از جوانان نخبه و متخصص در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره برد.

حسین معتمدکیا در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: انسان دو سن دارد؛ یکی سن عقلی و دیگری سن تقویمی. برخی از جوانان ما از سن عقلی بهتری نسبت به افرادی که سن تقویمی بالایی دارند، برخوردارند؛ اگرچه سن انسان هرچه بالاتر رود به تجارب او افزوده می‌شود، اما هر تجربه‌ای خوب نیست تا بتوان از آن برای رقم زدن آینده بهتری برای جوانان بهره برد.

وی تاکید کرد: بسیاری از جوانان ایرانی درک اجتماعی و فرهنگی بسیار بالایی دارند؛ بنابراین می‌توان از آنها در دوره مجلس بعدی بهره برد.

معاون دفتر ساماندهی و هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: لازم است برای انتخابات مجلس شورای اسلامی جوانان را به مشارکت هرچه بیشتر تشویق کنیم؛ چراکه جوانان سرمایه‌های آتی کشور هستند و باید آنها را به گونه‌ای هدایت کرد که بتوانند از توانایی‌های علمی و تجربی خود در راه اعتلای ایران اسلامی بهره برند.

معتمدکیا در پایان اظهار امیدواری کرد که همانند گذشته جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت پرشوری داشته باشند و نمایندگان مورد نظر خود را با حداکثر آرا به مجلس بفرستند.

انتهای پیام

کد N1024980

وبگردی