آفتاب
در کنگره علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان؛

اصول بازاریابی محصولات دانش بنیان ارائه می شود

اصول بازاریابی محصولات دانش بنیان ارائه می شود

هشتمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین همزمان با اولین کنگره علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان از ۱۷ تا ۱۹ بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد وجگانی، رئیس جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران گفت: هشتمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین با محوریت جایگاه آزمایشگاه های تشخیص طبی در طرح تحول نظام سلامت و اهمیت آزمایشگاه های تشخیص طبی در بیماری های قلب و عروق در ۱۰ محور برپا می شود.

وی ادامه داد: پنل های این همایش ها در حوزه بیماری های قلب و عروق، اونکولوژی و هماتولوژی، کبد و گوارش، نفرولوژی و اورولوژی، غدد درون ریز، روماتولوژی، زنان و زایمان، پوست، اطفال و عفونی هستند.

وجگانی افزود: اولین کنگره علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان که قرار بود از سوی جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران با همکاری یک نهاد دولتی در شهریور ماه امسال برگزار شود به دلیل برخی ناهماهنگی ها به تعویق افتاد که ۱۷ تا ۱۹ بهمن ماه امسال و همزمان با هشتمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین این کنگره نیز برپا می شود.

وی ادامه داد: جایگاه علوم پایه پزشکی در طرح تحول نظام سلامت و مشکلات و چالش های آموزشی و پژوهشی علوم پایه پزشکی از محور های اولین کنگره علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان است. همچنین مبانی نظری و عملی تولید دانش بنیان در حوزه علوم پایه پزشکی، تجربیات موفق و چالش های تولید و تجاری سازی محصولات دانش بنیان از پنل های این کنگره  به شمار می روند.

وی اضافه کرد: متخصصان بالینی، پایه و علوم آزمایشگاهی، پزشکان عمومی، کارشناسان علوم آزمایشگاهی و پرستاران، مخاطبان این کنگره را تشکیل می دهند.

وجگانی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات شرکت های دانش بنیان، بحث تجاری سازی است در این کنگره اصول بازاریابی محصولات دانش بنیان در کنار روندهای ثبت این شرکت ها، دریافت تسهیلات و نیز مالکیت و الگوهای ایده های فناورانه به شرکت های دانش بنیان و علاقه مندان این حوزه ارائه خواهد شد.

کد N1019748

وبگردی