آفتاب

عضو تیم ملی پرتاب نیزه جوانان: فدراسیون قبلی، انگیزه‎ام را گرفت

عضو تیم ملی پرتاب نیزه جوانان: فدراسیون قبلی، انگیزه‎ام را گرفت

پرتاب‎گر تیم ملی جوانان از اینکه سال گذشته به پیکارهای جوانان آسیا اعزام نشده، ناراضی است.

دانیال کاووسی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: پس از آنکه در پیکارهای قهرمانی کشور، اول شدم به این اردو دعوت شدم. الان مثل درختی هستیم که برای رشد نیاز به امکانات داریم و اگر از این مهم محروم شویم، نمی‎توانیم به اهداف‎مان که قهرمانی المپیک، جهان و آسیاست، برسیم.

وی درباره پیکارهای پیش روی جوانان، بیان کرد: رقابت‎های قهرمانی جوانان آسیا، قرار است خرداد سال 95 برگزار شود و اگر این اردوها ادامه داشته باشد، می‎توانیم با آمادگی کامل در آن رقابت‎ها شرکت کنیم.

کاووسی در ادامه خاطرنشان کرد: سال گذشته قرار بود من را به رقابت‎های جوانان آسیا اعزام کنند اما با اینکه ورودی را کسب کرده بودم، بنا به دلایلی خطم زدند و رکورد 67 متر قهرمان آن رقابت‎ها با رکورد من برابر بود. به راحتی انگیزه‎ام را گرفتند و امسال رکوردم 63 متر بود که افت کرده بودم.

این پرتاب‎گر گلستانی افزود: حتی سال گذشته جزو 3 نفر اول بزرگسال کشور آمده بودم و با اینکه در بندرترکمن مکان مناسبی برای تمرین نداریم اما همه تلاشم را به کار گرفتم. اگر رئیس وقت فدراسیون جای تمرین ما را می‎دید، گریه‎اش می‎گرفت و بدون شک من را به رقابت‎های قهرمانی آسیا اعزام می‎کرد.

وی اظهار کرد: الان دانشجو هستم و خانواده‎ام هزینه درس و ورزشم را تقبل می‎کند که از این وضعیت خجالت می‎کشم. با توجه به اینکه رده جوانان لیگ ندارد، انتظار داریم با آمدن رئیس جدید فدراسیون، برای حضور در اردوها حقوق در نظر بگیرند.

کاووسی درباره اردوی خرم‎آباد نیز گفت: اردو عالی بود و تاکنون چنین اردوی خوبی ندیده بودم و به خوبی از تجربه مربیان استفاده کردیم.

انتهای پیام

کد N1018926

وبگردی