آفتاب

تاکید یک نماینده بر تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی

تاکید یک نماینده بر تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی از احتمال تضییع حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) قاسم احمدی لاشکی در تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: از وزیر آموزش و پرورش تشکر می‌کنیم که قانون حق التدریس را اجرا کرده و با این کار از 22 هزار واجد شرایط، ‌15 هزار و 500 نفر جذب شده‌اند، اما عده ای از نیروهای خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی نیز حقشان ضایع می‌شود.

وی با انتقاد از اظهارات فرماندار کرج مبنی بر اعلام عوارض 20 هزار تومانی برای کرج - چالوس این اظهارات را غیرکارشناسی و غیرقانونی توصیف کرد.

احمدی لاشکی با تاکید بر لزوم جذب 10 درصد از ایثارگران در هیأت علمی دانشگاه‌ها بر استمرار خدمت این افراد نیز تاکید کرد.

این نماینده مجلس ضمن قدردانی از سفر هیأت دولت به استان مازندران از اختصاص 1200 میلیارد تومان برای آزاد راه تهران – چالوس و مبلغ 25 میلیارد تومان برای نیروگاه زباله سوز نوشهر تشکر کرد .

وی برخی اقدامات در حوزه وزارت جهاد کشاورزی را نیز غیر فنی و غیرعقلانی دانست و یادآور شد: این وزارتخانه برای کلاردشت ناظرین کشاورز برنج و گندم اعزام کرده در حالی که در کلاردشت برنج کشت نمی‌شود و میزان کشت گندم نیز 60 تا 70 هکتار بیشتر نیست و سوال این است که این افراد بر چیزی می‌خواهند نظارت کنند؟

انتهای پیام

کد N1014883

وبگردی