آفتاب
نماینده مردم اردبیل در نطق میان دستور:

رفت و آمد هیات های اروپایی به کشور تضعیف کننده اقتصاد مقاومتی است

رفت و آمد هیات های اروپایی به کشور تضعیف کننده اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: چالش اجرای برجام رفت و آمد سوری هیات های اروپایی به کشور است که موجب تضعیف اقتصاد مقاومتی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در نطق میان دستوری با طرح این سوال که چرا آمریکا بعد از ۲۷ سال از تقابل به تعامل با جمهوری اسلامی روی آورده است گفت: شکست آمریکا در غرب آسیا اثبات ناکارآمدی گزینه نظامی در برابر اقتصاد جمهوری اسلامی و ناکامی در پیشگیری از فروپاشی رژیم تحریم ها از جمله عواملی است که آمریکا را به تغییر رویکرد در برابر جمهوری اسلامی ایران وا داشته است.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا و رئیس خارجه آن بارها به ناکامی خود درباره اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پروژه نفوذ در کشور اهداف فرهنگی، سیاسی و اعتقادی دارد گفت: بازگشایی مسیر نفوذ برای اعمال سیاسی در کشور، مدیریت رفتار منطقه ای جمهوری اسلامی ایران، شکست سازش ناپذیری در برابر استکبار و ورود به سیستم آموزشی از ابعاد پروژه نفوذ است.

افضلی فرد تصریح کرد: تلاش رهبری همواره این بوده است که به توده های مردم و مسئولین هشدار دهد که مذاکرات نکند که ابزار و بهانه دشمن شود و مسئولان بار دیگر سیاست های آمریکا را با شکست مواجه کنند.

وی افزود: راهکار شکست پروژه نفوذ علاوه بر اجرای طرح مجلس توجه ویژه و کاربردی به توصیه های نه گانه رهبر انقلاب در لغو کامل و همزمان همه تحریم ها و حفظ خطوط قرمز نظام است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع تحریم ها از جمله فرصت اجرای برجام و رفت و آمدهای سوری هیات های اروپایی از جمله چالش های آن است که این روند بی دلیل بوده و در نهایت این رفت و آمدها تضعیف اقتصاد مقاومتی را به دنبال خواهد داشت.

افضلی فرد با اشاره به ضرورت حمایت از دانشمندان هسته ای که با تلاش نمادی از سربلندی ملت ایران را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: حمایت از دانشمندان هسته ای کشور فریضه ملی است و تضعیف آنها گناهی نابخشودنی به شمار می رود.

 

 

کد N1011909

وبگردی