آفتاب

افزایش شمار شهدای انتفاضه فلسطین به 72 شهید

افزایش شمار شهدای انتفاضه فلسطین به 72 شهید

در سی و یکمین روز انتفاضه یک نوجوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و ده‌ها تن نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (آیسنا)،‌ نظامیان رژیم صهیونیستی روز شنبه محمود طلال عبدالکریم، نوجوان 18 ساله فلسطینی را در ایست بازرسی نظامی "جلمه" در شمال شرق جنین به ضرب گلوله به شهادت رساندند و بدین‌ترتیب شمار شهدای انتفاضه به 72 شهید افزایش یافت.

در همین حال، درگیری‌ها میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه ادامه داشت و در آن ده‌ها فلسطنیی مجروح شدند.

در جریان درگیری های شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه، نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان تیراندازی کردند که در نتیجه 3 جوان فلسطینی هدف قرار گرفته و مجروح شدند. همچنین درگیری های شدید در الخلیل نیز منجر به مجروح شدن بیش از 30 فلسطینی شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در بیت لحم نیز با فلسطینیان درگیر شدند که در این درگیری‌ها 5 جوان فلسطینی به ضرب گلوله‌های ساچمه‌ای صهیونیست‌ها مجروح شدند.

در درگیری‌های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست با فلسطینیان از آغاز ماه جاری تاکنون بیش از 2500 فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شده و نزدیک به 4000 نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N1011433

وبگردی