آفتاب

حزب اسلامی کار همگام با شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پیدا می کند

حزب اسلامی کار همگام با شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پیدا می کند

یک عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار اعلام کرد که حزب متبوعش همراه با سیاست ورزی‌های شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا می کند.

پیام مجرد با اعلام این خبر به خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حزب اسلامی کار مانند سایر احزاب اصلاح طلب به دنبال ائتلاف اصلاح طلبان است و همگام با شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد:‌ همچنین در داخل حزب به دنبال تکمیل ستادهای انتخاباتی‌ هستیم ، اما نهایی شدن این ستادها منوط به نظر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خواهد داشت. درواقع کلیه تصمیم‌های حزب در رابطه با انتخابات به شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان ارجاع پیدا خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: جلسات مشترکی بین احزاب اصلاح طلب از جمله حزب اسلامی کار با یکدیگر برگزار می شود و تا امروز همگان به دنبال ائتلاف اصلاح طلبان بوده‌اند. احزاب گزارش‌های فعالیت انتخاباتی‌شان را به شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان ارجاع می‌دهند تا به یک تصمیم نهایی برای انتخابات برسند.

وی در ارتباط با شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان خاطرنشان کرد:‌ این شورا از ترکیب شورای مشورتی و کمیته راهبردی جبهه‌ اصلاحات است که به پیشنهاد دبیرکل حزب اسلامی کار و تایید رییس دولت اصلاحات تشکیل شده است. احزاب نوپایی مثل ندای ایرانیان و اتحاد ملت ایران اسلامی نیز در این شورا حضور دارند.

انتهای پیام

کد N1009893

وبگردی