آفتاب

نشست پوتین با نمایندگان امنیتی کشورهای مستقل مشترک المنافع

نشست پوتین با نمایندگان امنیتی کشورهای مستقل مشترک المنافع

رئیس جمهور روسیه قرار است با نمایندگانی از آژانس های امنیتی کشورهای مستقل مشترک المنافع پیرامون مبارزه با تروریست ها در سوریه و ابعاد مهم اقدامات ضد تروریستی در این کشورها گفتگو کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه قرار است با نمایندگانی از آژانس های امنیتی کشورهای مستقل مشترک المنافع پیرامون مبارزه با تروریست ها در سوریه گفتگو کند.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: پوتین فردا میزبان نمایندگان آژانس های امنیتی کشورهای مستقل مشترک المنافع خواهد بود و قرار است در آن پیرامون حملات هوایی روسیه و مبارزه با تروریست ها دراین کشور بحث و بررسی به عمل آید.

در بیانیه مذکور آمده است: در این نشست، شرکت کنندگان درباره ابعاد مهم اقدامات ضد تروریستی در کشورهای مستقل مشترک المنافع و موضوعات مربوط به سازمان ها و گروههای تروریستی که در سوریه و افغانستان آموزش دیده اند، گفتگو خواهند کرد.

روسیه از چهارشنبه مصادف ۳۰ سپتامبر  سال جاری، اعلام کرد که در راستای قوانین بین المللی و بنا به درخواست دولت مشروع سوریه حملات هوایی خود به تروریست های تکفیری داعش در این کشور را آغاز می کند.

کد N1006190

وبگردی