آفتاب
تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی؛

علت اخراج کارگران قطعه ساز و نبود سینما در هزار شهر کشور

علت اخراج کارگران قطعه ساز و نبود سینما در هزار شهر کشور

توضیح درباره علت اخراج و تعلیق 10 هزار کارگر قطعه ساز و عدم وجود سینما در حدود هزار شهر در کشور از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ، محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

دامادی نماینده ساری به وزیر راه و شهرسازی: توضیح علت واگذاری زمین های بندر امیرآباد به فردی خاص.

عمرانی نماینده سمیرم به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی ادارات راه و شهرسازی.

شریعت نژاد نماینده تنکابن به رئیس جمهور: توضیح در مورد علت عدم ارائه لایحه مدیریت خدمات کشوری به مجلس برای اصلاح، به وزیر بهداشت: توضیح علت کمبود شدید داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی در استان مازندران.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:تسریع در اتمام تکمیل مجتمع فرهنگی هنری قیام لاهیجان،به وزیر ورزش و جوانان: تسریع در تکمیل مجموعه ورزشی تختی لاهیجان، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در آسفالت راه های روستایی این منطقه و تسریع در تکمیل محور سراوان-سنگر و سیاهکل.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر ارتباطات:توضیح علت ورود شرکت پست به ارائه خدمات تصدی گری دستگاه های دولتی و برهم زدن موازنه رقابتی و به وزیر صنعت، معدن و تجارت:لزوم برنامه ریزی برای نظارت دقیق بر توزیع لوازم یدکی اتومبیل در بازار و برخورد با توزیع کننده کالاهای تقلبی و واسطه‌های سودجو.

جدگال نماینده چابهار به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت درخواست تمدید ادامه کار برخی از روسای بازنشسته استان سیستان و به وزیر کشاورزی: توضیح علت کاهش سهمیه سوخت کشاورزان در شهرستان چابهار.

کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور: توضیح علت ممنوع کردن فرهنگیان از شرایط انتقال مدرک تحصیلی در افزایش حقوق و مزایا.

خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت:توضیح درباره علت اخراج و تعلیق 10 هزار کارگر قطعه ساز طی هفته‌های گذشته و به وزیر فرهنگ: توضیح علت عدم وجود سینما در حدود هزار شهر در کشور.

جلیلی نماینده مسجدسلیمان به وزیر نفت: تسریع در اجرای راه مواصلاتی مسجد سلیمان به ایذه و راه خروجی هفت کل و تکمیل ساختمان های نیمه تمام مسجدسلیمان.

قاضی پور،‌ دهدشتی و محجوب نمایندگان ارومیه،‌ آبادان و تهران به وزیر نفت:تسریع در اجرای طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان.

ادامه دارد....

کد N1005648

وبگردی