آفتاب
جمیری:

اجرای صحیح برجام با حفظ روحیه انقلابی امکان‌پذیر است

اجرای صحیح برجام با حفظ روحیه انقلابی امکان‌پذیر است

نماینده مردم بوشهر در مجلس اجرای صحیح برجام را با حفظ روحیه انقلابی و جهادی امکان‌پذیر دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالکریم جمیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و پیام شهادت امام حسین (ع)، اظهار کرد: ثمره مذاکرات طولانی مدت هسته‌ای در قالب برجام با نامه رهبری نهایی شد. این آزمایش دیگری برای همگان به ویژه دولت و مجلس بود که هم نمایندگان و هم هیأت رئیسه می‌ توانستند با دقت و شجاعت بیشتر بهتر از این آزمون بیرون بیایند و نمره بهتری دریافت کنند.

وی افزود: شکل‌گیری مذاکرات نتیجه مقاومت ملت به ویژه دانشمندان شهید هسته‌ای بود و قطعاً اجرای صحیح برجام نیز با حفظ روحیه انقلابی و جهادی ممکن خواهد بود و از نگاه امت قهرمان ایران هرگونه نرمش ساده‌لوحانه که زمینه نفوذ گردد، ممنوع است.

جمیری توجه دقیق به نگاه رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را مهمترین اصل برای استحکام نظام در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب عنوان خاطرنشان کرد: پرهیز از شعار و تبلیغات و برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه برنامه ششم و بودجه 95 باید از مهمترین موضوعات مورد توجه دولت و مجلس باشد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس با اشاره به حادثه منا نیز گفت: بی‌تدبیری مشکوک دولت عربستان در حادثه منا امت اسلام را جریحه‌دار کرد و همچنان تنفر از آل سعود بین مردم مسلمان موج می‌زند و تعقیب موضوع با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب خواسته عمومی است.

وی خطاب به رئیس جمهور نیز گفت: در طول دو سال مدیریت دولت هرچه از مشکلات استان و مردم شهیدپرور بوشهر، دیلم و گناوه گفتیم با این جواب مواجه شدیم که ببینیم توافق چه می‌شود و امروز مردم شاهد حل آن مسائل نیستند.

جمیری در پایان با اشاره به بخشی از مشکلات شهرستان بوشهر یادآور شد: مردم محروم نگه داشته شده حوزه انتخابیه من منتظر حرکت انقلابی دولت در جهت حل مشکلاتشان در پسابرجام و رفع تحریم‌ها هستند و امیدواریم به وعده‌های داده شده به مردم جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام

کد N1003918

وبگردی