آفتاب
مدیرعامل بانک صادرات:

راه خروج از رکود، حمایت از تولیدگران واقعی است

راه خروج از رکود، حمایت از تولیدگران واقعی است

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شعب این بانک در استان اصفهان افزایش رضایت‌مندی مشتریان را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ​اسماعیل لل‍ه‌گانی در این بازدید بر رعایت حقوق مشتریان، افزایش رضایت‌مندی آنان و ارتقای سطح خدمات الکترونیکی تأکید کرد.

وی افزود: کلیدی‌ترین عامل در کسب رضایت و وفادارسازی مشتریان ارایه خدمات مناسب است که در این زمینه تلاش خواهد شد تا خدمات و محصولاتی متناسب با نیاز و انتظارات مشتریان تعریف و ارایه شود.

لل‍ه‌گانی با بیان مزایای بانکداری الکترونیک گفت: هدف ما در این زمینه این است تا با ارتقای امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سطح کیفی خدمات الکترونیکی خود را ارتقا داده و به استانداردهای جهانی برسانیم؛ به گونه‌ای که خدمات بانک در هر زمان و مکانی برای مشتریان قابل دسترس باشد.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع از جمله اهدافی است که به صورت جدی دنبال می شود در این زمینه این بانک برنامه افتتاح و راه اندازی ٥٠٠ واحد سوپر مارکت مالی را در دستور کار قرار داده که این واحدها آمادگی دارند تا علاوه بر خدمات بانکی، خدمات مالی نظیر خدمات بیمه‌ای، صرافی، کارگزاری و ... را به متقاضیان ارایه کنند.

مدیرعاملبانک صادرات با اشاره به چالش‌های پیش‌روی تولید گفت: امروزه یکی از چالش‌های پیش‌روی تولید رکود حاکم بر اقتصاد کلان و نبود سرمایه در گردش در بخش های مولد است که در این رابطه این بانک تدابیر و تمهیداتی اندیشیده و آمادگی دارد تا در قالب بسته اعتباری نسبت به تأمین منابع مورد نیاز بخش های تولیدی اقدام کند.

وی افزود: راه خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی در حمایت از تولید و تولیدگران واقعی است که این امر می‌تواند در کنار افزایش اشتغال زمینه رشد اقتصاد و رونق اقتصادی را فراهم کند.

انتهای پیام

کد N991103

وبگردی