آفتاب
معاون توسعه وزارت دادگستری:

خیرین مدرسه ساز امروز بیش از 500 شعبه در کشور دارد

خیرین مدرسه ساز امروز بیش از 500 شعبه در کشور دارد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت دادگستری عنوان کرد:خیرین مدرسه ساز امروز بیش از 500 شعبه در کشور دارد که در این راستا خدمات ارزنده ای را ارائه کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم،حبیب الله بوربور در مراسم افتتاح اولین مدرسه قرآنی تمام هوشمند دخترانه در قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار انقلاب گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشت و توسعه ظرفیت های علمی و حرکت خودجوش مردمی در ساخت مدرسه یکی از این دستاوردها می باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت دادگستری تصریح کرد:امام خمینی(ره) به این نظام و ملت عزت داد و رهبرمعظم انقلاب نیز با اقتدار خود به نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت بخشیده است اگر قدرت های جهان آن طرف میز می نشینند و ما این سوی میز در حال مذاکره هستیم به دلیل وجود با ارزش معظم له است.

وی با تقدیر از تلاش مدرسه سازان خاطرنشان کرد:مدرسه سازی حرکت با ارزشی است که توجه به یکی از نیازهای مهم جامعه دارد و در آن اجر و ثواب فراوانی نهفته است.

بوربور گفت:همان گونه که برای سفر خارجی نیاز به مدارک و ارز خاصی وجود دارد در سفر به آخرت نیز باید لوازم مختلف و توشه های لازم را برداریم که هر یک به نوعی خاص در جهت خدمت به مردم باشد.

وی افزود:زمانی مدارس کشور 4 نوبته بود و من مدارس حاشیه تهران را که 5 نوبته بود را هم می دیدم اما به برکت حضور خیران بخش زیادی از مشکلات رفع شد اما تا رسیدن به استانداردهای لازم و یک نوبته شدن مدارس راه باقی‌است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت دادگستری بیان داشت:من 18 سال قبل وقتی در نوسازی مدارس بودم برای مدرسه سازی خدمت آقا رفتم و ایشان مبلغ 2 میلیارد تومان واریز کردند و گفتند کار مردم را به مردم بسپارید و از همان زمان خیرین مدرسه ساز شکل گرفت.

وی اظهار کرد:خیرین مدرسه ساز امروز بیش از 500 شعبه در کشور دارد که در این راستا خدمات ارزنده ای را ارائه کرده اند و حتی من یکی از خیرین را می شناسم که 420 مدرسه احداث کرده و هیچ کدام را به نام خود نکرده است این ها همگی باقی الصالحات است.

بوربور گفت:ما در آن سالها نزد علما رفتیم و اجازه و فتاوای مراجع تقلید در خصوص صدور اجازه مصرف ثلث از سهم امام در مدرسه سازی را گرفتیم و این برکات زیادی به همراه داشت.

انتهای پیام

کد N984657

وبگردی