آفتاب

گذر موقت

گذر موقت

«گذر موقت» به زودي در تهران کلید می خورد.



.
"گذر موقتِ" بازیگر خاطره انگیز دهه ٦٠ از كنارِ خالق پاتال

اسماعیل محرابی بازیگر خاطره انگیز دهه ٦٠ و "مسعود کرامتی" بازیگر و کارگردان سينما و تلويزيون و تئاتر، بازیگران اصلی فیلم "گذر موقت" به کارگردانی افشین هاشمی و تهيه كنندگي مهدي رحماني شدند

اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از چندین سال دوری از این حوزه به تازگی قرار است در سومین فیلم افشین هاشمی بازی کند.
او كه در سريالهاي پر مخاطبی همچون «آئینه»، «خانه سبز»، «هزاردستان» و فيلمهاي سينمايي «خواستگاری»، «وکیل اول» و... به ایفای نقش پرداخته است، نقش "آقانصيري" را در "گذر موقت" بازي خواهد كرد.

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینمای ایران که تاکنون جوایز متعددی را براي فيلمهاي سينماي كودكش دریافت کرده در «گذر موقت» در نقش آقای صمیمی جلوی دوربین می رود. «گذر موقت» داستان دو پيرمرد است كه در شبي تاريك، تصميمي مفرح ميگيرند. به زودی دیگر بازیگران این فیلم که از چهره های تئاتر و سینما هستند، اعلام می شوند.

از دیگر عوامل تولید این فیلم می توان به:سرپرست گروه کارگردانی:امین قوامی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مشاور رسانه ای و مدیر تبلیغات:بیتا موسوی، عکاس: مریم مجد، فیلمبردار پشت صحنه:ایمان بیات فر، مدیر تولید: سعید شرفی کیا و تهیه کننده:مهدی رحمانی اشاره کرد. «گذر موقت» به زودي در تهران کلید می خورد.

کد N982631

وبگردی