آفتاب

تظاهرات هزاران صهیونیست در مقابل منزل نتانیاهو؛ "ما امنیت می‌خواهیم"

تظاهرات هزاران صهیونیست در مقابل منزل نتانیاهو؛ "ما امنیت می‌خواهیم"

هزاران نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست با تظاهرات در مقابل منزل بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس خواستار تامین امنیت خود و تجاوزات بیشتر در حق ملت فلسطین شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از منابع خبری در قدس اشغالی، این تظاهرات که با حضور برخی وزرا و مسئولان دولت تل‌آویو برگزار شد، با سخنان مقامات رژیم صهیونیستی به تظاهراتی برای ادامه تجاوز‌ها به ملت فلسطین تبدیل شد.

اسرائیل کاتس، وزیر راه و ترابری رژیم صهیونیستی در این تجمع خاطرنشان کرد: من از دولت می‌خواهم که مجازات‌های بیشتری علیه فلسطینیان اعمال کند و از سوی دیگر، خواستار شهرک‌سازی‌های بیشتر در کرانه باختری و قدس هستیم؛ چراکه تعلیق شهرک‌سازی باعث تحریک فلسطینیان می‌شود و آنها به ما به چشم طرف ضعیف نگاه می‌کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یاریو لاوین، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی هم در جمع تظاهرکنندگان گفت: تشدید اوضاع قدس و کرانه باختری با سخنرانی اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارتباط دارد. عباس تروریست است و وقتش رسیده است که به وی اعلام کنیم که او و تشکیلات رام‌الله عامل اصلی مشکلات هستند و نه عاملی برای حل آنها.

انتهای پیام

کد N981987

وبگردی