آفتاب
در سه روز گذشته صورت گرفت؛

انتقال 6 مصدوم با 4 پرواز اورژانس هوایی در آذربایجان‌شرقی

انتقال 6 مصدوم با 4 پرواز اورژانس هوایی در آذربایجان‌شرقی

‌مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی خبر داد: در سه روز گذشته اورژانس هوایی با انجام چهار سورت پرواز، موفق شد شش مصدوم سوانح رانندگی را به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل کند.

‌حبیب حسینقلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: ساعت 10:40 صبح امروز واژگونی پیکان وانت در جاده شبستر-تسوج بعد از سه راهی خامنه منجر به مصدومیت چهار نفر شد که به تشخیص تکنسین‌های اعزامی از پایگاه‌های سیس و تسوج، 2 نفر از آنها با اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

به گفته حسینقلی زاده ظهر روز گدشته نیز اورژانس هوایی به مسیر کیلومتر 5 جاده ملکان بناب اعزام شد تا راننده نیسان را که در سانحه رانندگی دچار قطعی دست شده بود، به بیمارستان امام رضا(ع)منتقل کند.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری روآ در جاده ورزقان – سونگون، ما بین روستای گویجه سلطان در ظهر آخرین روز تابستان گفت: با اعزام اورژانس هوایی دو مصدوم 20 و 25 ساله این سانحه رانندگی به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی گفت: واژگونی موتورسیکلت در جاده عجب شیر- آذرشهر، مسیر رحمانلو، در ساعت 11:30 آخرین روز تابستان نیز اورژانس هوایی را به محل حادثه کشاند تا مصدوم 25 ساله این سانحه رانندگی که دچار شکستگی از ناحیه هر دو پا و وارد شدن صدمات نخاعی شده بود را به بیمارستان منتقل کند.

انتهای پیام

کد N968584

وبگردی