آفتاب

بیادی رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی/ توصیه ترقی برای وحدت اصولگرایان

بیادی رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی/ توصیه ترقی برای وحدت اصولگرایان

تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه تاکید کرد: هر کس بخواهد در جبهه اصو‌ل‌گرایی،حرکت مستقلی را دنبال کند، به طور قطع در انتخابات شکست خواهد خورد.

محمود افتخاری معاون اجرایی و رئیس کمیته اطلاع رسانی جبهه ایستادگی با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی جبهه ایستادگی اظهار داشت: در این جلسه انتخابات رؤسای کمیته‌های تخصصی این جبهه برگزار و بر این اساس ابوالقاسم رئوفیان به عنوان رئیس کمیته استان‌ها، حبیب الله حبیبی به عنوان رئیس کمیته حقوقی و نظارت، حسین کنعانی مقدم به عنوان رئیس کمیته سیاسی و خانم حقیقی به عنوان رئیس کمیته بانوان با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان رؤسای کمیته‌های این جبهه انتخاب شدند.وی افزود:همچنین حجت‌الاسلام چیت سازیان به عنوان رابط جبهه ایستادگی با مراجع عظام و حجت‌الاسلام موسوی شاهرودی به عنوان رئیس کمیته‌ فرهنگی و اجتماعی انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر تصمیمات شورای عالی جبهه ایستادگی تشکیل ستاد انتخابات جبهه بود که بر این اساس حسن بیادی به عنوان رئیس ستاد انتخابات، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم رئوفیان، امیرعلی امیری، سید احمد نبوی و محمود افتخاری به عنوان اعضای این ستاد انتخاب شدند.

در همین حال، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اختلاف افکنی اصلاح‌طلبان در میان اصول‌گرایان اظهار داشت: اصلاح طلبان در استراتژی انتخاباتی خود برنامه‌ریزی کرده‌اند تا جایی که می‌توانند به ایجاد تفرقه، تشتت و انشقاق در میان اصول‌گرایان بپردازند و به هرگونه حرف و سخنی در بین اصول‌گرایان چنان دامن بزنند که این تفرقه و تشتت را در افکار عمومی جامعه نشان دهد؛ لذا آنها سعی می‌کنند از هر گامی که اصول‌گرایان به سمت وحدت برمی‌دارند و به همدیگر نزدیک‌تر می‌شوند، حربه‌ای برای جلوگیری از وحدت بسازند.

وی افزود: امضای سند عدم سهم خواهی سه تشکل (مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران)‌ در انتخابات آینده نشان دهنده این است که طرح اصلاح طلبان برای ایجاد تفرقه خنثی خواهد شد و بنای این سه تشکل براین است که بستر را برای هماهنگی همه نیروهای اصول‌گرا فراهم کنند.

ترقی ادامه داد: اصولاً در جبهه اصو‌ل‌گرایی هر کس بخواهد از مجموعه اصول‌گرایی جدا شود یا حرکت مستقلی را دنبال کند، به طور قطع در انتخابات شکست خواهد خورد چراکه رمز موفقیت اصول‌گرایان همیشه در وحدت و انسجام بوده است.

وی تأکید کرد: کسانی که می‌خواهند همچنان در عرصه قدرت باقی بمانند، راهی جز همراهی با دیگر اصول‌گرایان ندارند؛ لذا تصور می‌کنم با توجه به اینکه آقای لاریجانی گفته است "نظر جامعتین را محترم می‌شمارد و به آن عمل می‌کند" انشاءالله ظرفیت وی به مجموعه اصو‌ل‌گرایان اضافه خواهد شد.

27220

کد N959175

وبگردی