آفتاب

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن مَّنَعَ مَسَاجِدَ اللّهِ أَن یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ وَسَعَی فِی خَرَابِهَا "

بی تردید صهیونیست ها مصداق آشکاری برای خطاب آیه شریفه اند و همین آیه ، تکلیف مسلمانان را در برخورد قاطع و تمام کننده با صهیونیست ها مشخص کرده است و کوتاهی در آن، به تاکید آموزه های دینی و اصول مسلم عقلی و عرفی، جایز نیست . چرا که سکوت در برابر ستم ، ستمکار را در استمرار ستم خویش تا رسیدن به نیت پلیدش ، جسور تر خواهدکرد. بی تردید این اقدام صهیونیست ها در حمله به مسجد الاقصی با برنامه ریزی قبلی و هماهنگی با دولت اشغالگر صهیونیست انجام گرفته و صهیونیست ها در صدد آن هستند که با توجه به فتنه تکفیری ها و گروه هایی مانند داعش و جبهه النصره و القاعده و وهابیون و غیره در کشورهای سوریه ،‌عراق ، لیبی ،‌مصر ، یمن و ... نیات پلید خود را درباره مسجد الاقصی عملیاتی کنند. طرح بحث هایی چون تقسیم زمانی و یا مکانی مسجد الاقصی در یکی دو ماه اخیر و درخواست خلع ید نگهبانی و حفاظت حرم شریف قدس از اداره اوقاف قدس شریف از سوی مسئولین دولت صهیونیستی همچنین سازمان دهی بیش از 18 گروه صهیونیستی برای تخیریب مسجد الاقصی و مجموعه حرم شریف قدس و ساخت معبد موهوم سلیمانی به جای آن، همگی نشان از برنامه ریزی های اشغالگران صهیونیست در موضوع مسجد الاقصی و خطراتی دارد که این مکان شریف و مقدس اسلامی را تهدید می کند.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین،‌ حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را محکوم کرده و ضمن حمایت از مقاومت مدافعان قدسی،‌ قدس شریف، ‌اعلام می دارد:

- مسجد الاقصی، ‌قبله نخست مسلمانان و معراج گاه نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) ‌است و برای امت اسلام مسجدی مقدس محسوب می شود و مسلمانان صیانت از آن را تکلیفی برخود می دانند که قصور در آن را موجب عقوبت الهی می‌دانند.

- بیت المقدس طبق قوانین بین المللی،‌ سرزمین بین المللی بوده و حضور صهیونیست ها ‌در این شهر و اشغال و تحمیل حاکمیت خود بر آن و مردمش، خلاف موازین بین المللی بوده است و این وظیفه سازمان ملل متحد است که نسبت به نقض های مکرر و فاحش قوانین بین الملل از سوی صهیونیست ها هشدار داده و تمهیدات لازم را برای ممانعت از اقدامات جنایتکارانه آنها تدارک کند.

- قدس شریف به عنوان خط قرمز و مقدس جهان اسلام در فلسطین بوده و اشغال آن از سوی صهیونیست ها و هر گونه اقدام علیه آن ، می تواند استقرار صلح و امنیت را در جهان تهدید کند و بی تردید مسئولیت آن با صهیونیست ها و حامیان آن یعنی دولت های غربی خواهد بود.

- جمعیت دفاع ازملت فلسطین با توجه به قراین و شواهد موجود و پیش بینی های مبتنی بر آموزه های دینی و پیش بینی های علمی دانشمندان یهودی ،‌مسیحی و مسلمان جهان مبنی بر نابودی قریب الوقوع اسراییل، معتقد است اسراییل گام به شرایط پایانی خود نهاده و هر گام آن ، این رژیم را با شتاب بیشتری به سرنوشت محتوم خود سوق خواهد داد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند، صهیونیست ها 25 سال آینده را نخواهند دید، انشاءالله .

انتهای پیام

کد N955692

وبگردی