آفتاب

"محمد علان" بار دیگر تهدید به اعتصاب غذا کرد

"محمد علان" بار دیگر تهدید به اعتصاب غذا کرد

محمد علان، اسیر فلسطینی که به تازگی و در مقابل موافقت رژیم صهیونیستی با آزادی‌اش از زندان به اعتصاب غذای خود پایان داده بود، بار دیگر به خاطر تعلل دادستانی کل این رژیم در انتقال وی به بیمارستان دولتی "نجاح" در شهر نابلس، تهدید به اعتصاب غذا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "نصرالدین علان"، پدر محمد علان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پسرش به مدیریت بیمارستان صهیونیستی "برزیلای" در شهر "عسقلان" اعلام کرده است در اعتراض به تعلل دادستانی کل رژیم صهیونیستی برای موافقت با انتقال وی به بیمارستان نجاح در شهر نابلس، از مصرف داروها و عمل به دستورات پزشکان خودداری خواهد کرد و در صورتی که مدیریت این بیمارستان با درخواست وی موافقت نکند، بار دیگر دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

وی افزود: به نظر می‌رسد که تمامی وعده‌ها برای انتقال "محمد" به کرانه باختری تلاشی برای فریب افکار عمومی بوده است و ما تمامی گزارش‌هایی را که مدیریت بیمارستان برای انتقال محمد به بیمارستان دانشگاه نجاح خواسته بود، ارائه دادیم.

پدر این اسیر فلسطینی خاطرنشان کرد که دادستانی کل رژیم صهیونیستی سعی در تعلل در انتقال محمد به بیمارستان نابلس تا زمان پایان مدت تمدید شده بازداشت اداری وی یعنی تا آغاز ماه نوامبر آینده را دارد و این نشانگر خلف وعده این رژیم برای آزادی محمد است.

وی افزود که پسرش مشکل عدم توازن، سوءتغذیه و تنگی نفس دارد و مسئولیت کامل نتایج و تبعات وخامت حال وی برعهده رژیم صهیونیستی است.

نصرالدین علان تصریح کرد که پسرش در حال حاضر هیچ همراهی در بیمارستان صهیونیستی برزیلای ندارد؛ چراکه رژیم صهیونیستی حاضر به صدور مجوز ملاقات با وی برای هیچ کدام از اعضای خانواده ما اعم از خود من، برادرش و یا حتی مادرش نشد.

محمد نصرالدین علان پیشتر توسط نظامیان صهیونیستی بازداشت شد و در اعتراض به تمدید مدت بازداشت اداری خود برای دومین بار، دست به اعتصاب غذا زد و در نهایت رژیم صهیونیستی وعده آزادی وی در قبال توقف اعتصاب غذایش را داد، اما اکنون در انتقال وی به بیمارستانی در کرانه باختری تعلل به خرج می‌دهد.

انتهای پیام

کد N955022

وبگردی