آفتاب

یعالون: عاملان کشتار خانواده دوابشه را محاکمه نمی‌کنیم

یعالون: عاملان کشتار خانواده دوابشه را محاکمه نمی‌کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد که دستگاه‌های امنیتی این رژیم اطلاعات کاملی درباره عاملان جنایت آتش زدن خانواده دوابشه در روستای دوما در نابلس دارند، اما آنها را محاکمه نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با تعدادی از فعالان حزب حاکم لیکود اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی این رژیم تندروهای راست‌گرا را که عامل سوزاندن منزل خانواده دوابشه هستند، شناسایی کرده‌اند، اما به بازداشت اداری آنها بسنده کرده‌ و آنها را محاکمه نکرده‌اند تا مجبور نشوند در مقابل دادگاه منابع اطلاعاتی را فاش کنند.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی اخیرا تمامی شهرک‌نشینان وابسته به گروه‌های راست تندرو و متهمان شرکت کننده در سوزاندن خانواده علی سعد دوابشه، نوزاد شیرخوار فلسطینی را که در روستای دوما در نابلس هدف حمله قرار گرفتند، آزاد کردند که به نظر می‌آید بازداشت آنها تنها یک اقدام نمایشی بوده و هدف از آن مجازات عاملان این جنایت نبود.

پیشتر ریهام دوابشه، مادر نوزاد 18 ماهه سوزانده شده در جنایت بیش از یک ماه پیش شهرک نشینان صهیونیست در جنوب نابلس بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد و به همسر و فرزند شهیدش پیوست.

انتهای پیام

کد N952342

وبگردی