آفتاب
عضو فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با مهر:

تلفن همراه ابزار جوسازی سیاسی آقازاده زندانی/ زندان هتل نیست

تلفن همراه ابزار جوسازی سیاسی آقازاده زندانی/ زندان هتل نیست

بهرام بیراوند نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: دستگاه قضا برای تماس خانوادگی مهدی هاشمی برای وی محدودیتی ایجاد نخواهد کرد بنابراین تلفن همراه در زندان ابزاری برای جوسازی سیاسی آقازاده زندانی بوده است.

بهرام بیرانوند عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: زندان نقش تنبیهی برای کسانی دارد که از سوی دستگاه قضا محاکمه شده اند و فرقی ندارد که مجرم آقازاده یا یک شهروند عادی باشد.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی زندان را با هتل اشتباه گرفته است افزود: زندان هتل نیست، تاوان یک عمل مجرمانه ای است که به جامعه آسیب زده، مهدی هاشمی هیچ فرقی با مجرمین دیگر ندارد بلکه به خاطر جایگاه اجتماعی خانواده اش باید مجازات شدیدتری شامل حالش شود چون علاوه بر انجام یک عمل مجرمانه، پیام ارتکاب جرم را به جامعه مخابره کرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: کسی که دادن و گرفتن رشوه بخشی از عمل مجرمانه اش باشد، از بردن سکه طلا به زندان هدفی جز پرداخت های غیرقانونی ندارد؛ پرداخت غیرقانونی به ازای درخواست غیرقانونی صورت می گیرد.

بیرانوند گفت: بسیاری از هم بندی های آقازاده مجرم به خاطر یک سکه در زندان به سر می برند اما اطرافیان مهدی هاشمی با جوسازی ادعا می کنند که مهدی هاشمی هم مانند مردم عادی راهی زندان شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به تلفن همراه مهدی هاشمی در بند زندان گفت: مهدی هاشمی یک شخصیت فکری و خط دهنده در جامعه نیست اما می تواند از داخل زندان به شیپوری برای فتنه گری تبدیل شود.

بیرانوند ادامه داد: بدون شک دستگاه قضا برای تماس خانوادگی مهدی هاشمی برای وی محدودیتی ایجاد نخواهد کرد بنابراین به همراه داشتن تلفن همراه در زندان به عنوان ابزاری برای جوسازی سیاسی آقازاده زندانی بوده است.

 

کد N944828

وبگردی