آفتاب

جنگنده‌های صهیونیستی یک پایگاه قسام در شمال غزه را بمباران کردند

جنگنده‌های صهیونیستی یک پایگاه قسام در شمال غزه را بمباران کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) یکی از پایگاه‌های نظامی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس را در شمال غزه بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) یکی از پایگاه‌های نظامی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس را در شمال غزه بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که جنگنده‌های این رژیم بامداد امروز یک پایگاه قسام در شمال غزه را بمباران کردند.

ارتش صهیونیستی مدعی شده است که این حمله در واکنش به تیراندازی به سمت شهرک صهیونیست نشین "نتیب عسراه" در مجاورت نوار غزه صورت گرفته است.

این در حالی است که بنابر اعلام رادیو ارتش رزیم صهیونیستی افراد مسلح شامگاه روز چهارشنبه به سمت منزلی در شهرک صهیونیست نشین "نتیب عسراه" در مجاورت غزه تیراندازی کردند.

منبع مذکور گفته است که در جریان این تیراندازی خسارت‌هایی به 3 منزل وارد شده است و ساکنان این شهرک دچار رعب و وحشت شده و خانه های خود را تخلیه کرده اند و به دنبال آن شمار زیادی از نظامیان ارتش و نیروهای امنیتی خود را به این شهرک رسانده و تحقیقاتی را در مورد این حادثه آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به این حادثه مدعی شده است که تیراندازی شب گذشته ناشی از تمرینات نظامی جنبش حماس در پایگاه نظامی خود در مجاورت نوار مرزی غزه بوده است.

ارتش صهیونیستی تصریح کرد که حماس این پایگاه را پس از جنگ 51 روزه در نزدیکی شهرک‌های صهیونیست نشین بنا نهاده است.

در همین راستا، رئیس شورای مجتمع شهرک نشینی اشکلون در گفتگو با رادیو سراسری رژیم صهیونیستی خواستار اتخاذ تدابیر فوری به منظور تامین امنیت شهرک های نزدیک به نوار مرزی باریکه غزه شد.

یائیر فرجون تصریح کرد که ساکنان شهرک های صهیونیست نشین نزدیک به نوار مرزی غزه دیگر تحمل تهدیدات و حملات موشکی مقاومت را ندارند و از آماده باش های روزانه و فرار به پناهگاه ها خسته شده اند.

در حمله بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایگاه نظامی قسام کسی زخمی نشده است.

از سوی دیگر، تعدادی از جنگ افزارهای رژیم صهیونیستی نیز بامداد امروز ده ها متر به داخل منطقه ای در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نفوذ کردند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در غزه تصریح کرد که 6 خودروی نظامی صهیونیستی از پایگاه نظامی کیزوویم حدود 150 متر به سمت منطقه ای در شرق خان یونس نفوذ کرده و شروع به خاکبرداری در شرق شهرک قراره و پس از آن منطقه وادی سلقا در شرق دیر البلح کردند.

لازم به ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی از زمان توقف جنگ در غزه بارها اقدام به نقض آتش بس کرده و به سمت ماهیگیران و کشاورزان فلسطینی تیراندازی کرده اند و چندین مرتبه به جنگنده های این رژیم به بهانه های پوچ و واهی همچون شلیک موشک به سمت مناطق صهیونیستی، مناطق مختلفی را در نوار مرزی غزه بمباران کرده اند که در این تیراندازی ها و حملات تاکنون چندین فلسطینی به شهادت رسیده و ده ها نفر هم زخمی شده اند و خسارت‌هایی هم به قایق های ماهیگیری و زمین های کشاورزی فلسطینیان وارد شده است.

انتهای پیام

کد N944127

وبگردی