آفتاب
نصرالله سجادی:

روند پیشرفت وزنه برداران راضی کننده است/ اسدی کیست؟

روند پیشرفت وزنه برداران راضی کننده است/ اسدی کیست؟

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از پیشرفت وزنه بردارن کشورمان در ماههای اخیر ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادي معاون توسعه ورزش حرفه اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بازديد از اردوي تيم ملي وزنه برداري عنوان كرد: ما به صورت عمومي به اردوي رشته هاي ورزشي سر مي زنيم و امروز با توجه به اينكه تيم ملي ب فردا به مسابقات قهرماني آسيا اعزام مي شود به صورت ويژه از اردوي وزنه برداري بازديد كرديم.

وي افزود: تيم الف وزنه برداري نيز خود را براي رقابتهاي قهرماني جهان آمريكا آماده مي كند كه آبان ماه برگزار مي شود و مسابقات كسب سهميه المپيك است.

سجادي ادامه داد: فكر مي‌كنم شرايط وزنه برداران روز به روز بهتر مي شود. من هفته قبل و چند هفته پيش هم در اردوي تيم ملي بودم و اين پيشرفت را حس مي كنم و البته همه چيز حاصل تلاش ورزشكاران و مربيان و فدراسيون است.

معاون وزير ورزش و جوانان با اشاره به رقابتهاي المپيك تصريح كرد: بازي هاي المپيك نقطه اوج ورزش است و ما مي دانيم كه حداقل در ٣ يا ٤ رشته بيشتر شانس كسب مدال نداريم و وزنه برداري هم يكي از آنهاست.

وي بيان كرد: از سال ١٩٤٨ در المپيك شركت كرديم و حتي اولين مدالمان در رشته وزنه برداري توسط جعفر سلماسي به دست آمد و پس از آن نيز وزنه برداري در المپيك هاي مختلف خيلي خوب ظاهر شده است.

سجادي در خصوص جلسه امروز با كميته ملي المپيك عنوان كرد: از هيات اجرايي كميته ملي المپيك دعوت كرديم تا جلسه مشتركي در مورد آمادگي تيمهاي مختلف در راه كسب سهميه المپيك داشته باشيم كه در اين جلسه كيومرث هاشمي گزارشي اراىه كرد و تك تك افراد نيز نظرات خود را اعلام كردند.

وي ادامه داد: چنين جلساتي مثبت است و در مجموع به آمادگي تيمهاي ورزشي براي كسب سهميه كمك مي كند و اميدوارم كه ورزشكاران نيز كار خود را با موفقيت به پايان ببرند.

سجادي در خصوص انتقادات اخير كي روش از وزارت ورزش و جوانان گفت: من هنوز مصاحبه وي را نخوانده ام و در اين مورد صحبت نميكنم

وي در واكنش به اينكه اسدي دبير كل فدراسيون فوتبال گفته است ١٥ نفر از روساي فدراسيونهاي ورزشي توسط وزارت ورزش تعيين شده اند گفت: اسدي كيست؟ ار خودشان در اين خصوص بپرسيد. روساي فدراسيونها توسط راي مجامع انتخاب مي شوند.

نصرالله سجادی در پايان در خصوص بلاتكليفي برخي فدراسيونهاي ورزشي و اداره آنها توسط سرپرست خاطرنشان كرد: انتخابات اين فدراسيونها نيز برگزار مي شود.

کد N943818

وبگردی