آفتاب

معرفی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضایی تهران

معرفی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضایی تهران

طی مراسمی با حضور دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران معرفی شدند.

طی مراسمی با حضور دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران معرفی شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر در این مراسم با اشاره به وظیفه سنگین و حساس آمرین به معروف و ناهیان از منکر در جامعه گفت: برخی ذهنیت های تلخ نسبت به امر معروف و نهی از منکر را در جامعه عوض کنیم و طعم شیرین این فرایض الهی را به کام مردم بچشانیم.

وی افزود: وقتی که این ذهنیت به وجود آمد که امر به معروف و نهی از منکر بگیر و ببنند هست؛ در واقع این فریضه مظلوم واقع شد.

زرگر، مسئولیت پذیری تمامی ارکان حکومت در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر را مهم توصیف کرد و افزود: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان ها و نهادها یک امر ضروری است و باعث می شود دیگر نهادها و سازمان ها از آن الگوبرداری کنند.

وی تاکید کرد: همه اقدامات رفاهی، اردوها و پاداش هایی که به کارکنان تعلق بگیرد با نام امر به معروف و نهی از منکر انجام شود تا ذهنیت تلخ را نسبت به امر معروف و نهی از منکر شیرین کنیم.

هیچ عذر و بهانه ای برای عدم اجرای امر به معروف و نهی از منکر نداریم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه ای برای عدم اجرای امر به معروف و نهی از منکر نداریم، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است که با وجود قدرت و حکومت اسلامی هیچ مانعی برای انجام ندادن آن وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی با اشاره به ظهور فناوری ها و ابزارهای نوین ارتباطی گفت: هر چند که این ابزارهای جدید در دل خود تهدیداتی دارند، اما از طرفی فرصتی هستند که ما هم می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

معاون سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر افزود: ما به طور کلی در این خصوص نگرانیم، اما این طور نیست که دست و پایمان بسته باشد و نتوانیم کاری کنیم، بلکه همت، تلاش و درایت می‌خواهد.

بهرامی گفت: در سازمان قضایی نیروهای مسلح نیروهای مؤمن، ولایی و متعهد فراوانی وجود دارند، اما در عین حال امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است که باید آن را اجرا کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی، سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران با ابراز خرسندی از تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر گفت: این باعث افتخار است که با درایت مقام معظم رهبری موانع تصویب این قانون برداشته شد و ایشان به سران سه قوه فرمودند که با قاطعیت و جدیت قانون اجرا شود و اگر به اصلاح و تدبیری نیاز است، انجام شود.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی به عنوان رئیس، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی به عنوان دبیر، حجت‌الاسلام محمد زمانی امیر به عنوان نماینده دادگاه، سیدرسول موسوی به عنوان مسئول امور اداری، محمدعلی انصاری به عنوان مسئول بسیج، مرتضی نظری به عنوان نماینده حفاظت و اطلاعات، خانم زهره عباسی به عنوان نماینده بانوان و محمدجواد مشیری خواه به عنوان مسئول فرهنگی و روابط عمومی و حجت الاسلام محمدرضا مقدسی به عنوان عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران معرفی شدند.

انتهای پیام

کد N942096

وبگردی