آفتاب

تصادف زنجیره‌ای تریلی 18 چرخ با 12 خودرو در اتوبان یاسینی

تصادف زنجیره‌ای تریلی 18 چرخ با 12 خودرو در اتوبان یاسینی

عصر پنجشنبه تصادف یک دستگاه تریلی 18 چرخ با 12 خودروی سواری علاوه بر اینکه منجر به مصدومیت سه تن از شهروندان شد ترافیک سنگینی را در بزرگراه یاسین ایجاد کرد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌گفت: در ساعت 19:07 شب گذشته وقوع یک مورد حادثه رانندگی به آدرس شمال به جنوب بزرگراه یاسینی بعد از پل خاقانی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهار کرد: پس از حضور آتش نشانان مشخص شد که یک دستگاه تریلی 18 چرخ ماک با کانتینری در پشت در حال حرکت در مسیر بوده که با 12 وسیله نقلیه در اتوبان برخورد کرده و سپس متوقف شده است.

ملکی وسایل نقلیه حادثه دیده را چهار دستگاه سواری پراید، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه سواری تاکسی سمند، یک دستگاه سواری پرشیا، یک دستگاه سواری چری و سه دستگاه انواع دیگر خودروی سواری اعلام کرد و گفت: سه خودروی سواری به دلیل آنکه خسارت کمی دیده بودند منتظر کروکی پلیس نمانده، اما 9 خودروی دیگر در محل توقف کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن تعدادی از سرنیشینان خودروها گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص همزمان با ایمن سازی محل سه تن شامل یک زن و دو مرد جوان را از درون خودروها خارج کرده و آنان از سوی شهروندان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته ملکی به دلیل ترافیک سنگین ایجاد شده در این محل آتش‌نشانان در مسیر خلاف جهت بزرگراه خود را به محل حادثه رسانده بودند.

وی افزود: عوامل آتش نشانی در ساعت 19:32 پس از ایمن سازی کامل محل به عملیات خود خاتمه دادند.

همچنین سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایین و رانندگی تهران بزرگ، درباره علت این حادثه به ایسنا گفت: بررسی کارشناسان ما نشان می‌دهد که ناتوانی راننده تریلی ماک در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و نیز بی‌توجهی به جلو علت وقوع این حادثه بوده است.

مرادی از رانندگان خواست حین رانندگی توجه و هوشیاری لازم را داشته باشند و ضمن رعایت سرعت مطمئنه فاصله طولی مناسب با وسایل نقلیه مقابل را نیز رعایت کنند.

*عکس تزئینی است*

انتهای پیام
کد N936698

وبگردی