آفتاب
رییس ستاد انتخابات کشور:

وظیفه‌ی خطیری در پاسداری از رای مردم داریم

وظیفه‌ی خطیری در پاسداری از رای مردم داریم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به بیانات امام راحل و رهبر انقلاب درباره‌ی انتخابات، مجریان انتخابات وظیفه‌ی مهمی در برگزاری انتخابات دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حسین مقیمی صبح امروز در حاشیه تجدید بیعت مدیران وزارت کشور با آرمانهای حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی اظهار کردند که مجلس در راس امور است و میزان رای ملت بوده و رهبری هم گفته است که رای مردم حق‌الناس است افزود: ما وقتی این فرمایشات را کنار هم می‌گذاریم متوجه می‌شویم که انتخابات چقدر برای جمهوری اسلامی ایران مهم است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما برگزار کنندگان انتخابات وظیفه ی خطیری در پاسداری از رای مردم و همچنین دفاع از حقوق کسانی که از شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌گیرند داریم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه حضرت امام در رابطه با مجلس نظرات بسیار رفیعی داشته‌اند خاطر نشان کرد: نظر امام این بود که همواره مجلسی فعال داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما به دنبال تجدی بیعت با آرمانهای امام در این مراسم حضور یافته‌ایم اظهار کرد:‌ما خود را موظف می‌دانیم که از آرمانهای امام راحل و نظرات رهبری حمایت ، دفاع و پیروی کنیم. توفیقی بود که امروز در این مراسم حضور یافتیم.

مقیمی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره‌ی تفسیرهای مختلف از نظرات امام گفت: اگر این تفسیرات موجب شود که نظرات امام خمینی بیشتر بیان شود اشکالی ندارد اما اگر این تفسیرها اساس بیانات امام را خدشه دار کند دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام

کد N934879

وبگردی