آفتاب
نماینده مبارکه در نطق میان دستور:

تضعیف شورای نگهبان به معنای ظهور مجدد مجلس ششمی‌ها است

تضعیف شورای نگهبان به معنای ظهور مجدد مجلس ششمی‌ها است

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور در تضعیف شورای نگهبان اظهار داشت: تضعیف شورای نگهبان به معنای ظهور مجدد بنی‌صدرها و مجلس ششمی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی علی ایرانپور، نماینده مردم مبارکه در مجلس در نطق میان دستور با اشاره به بازگشایی سفارت انگلستان گفت: با توجه به سوابق انگلیس باید از هر اقدامی که راه را برای فتنه‌گری‌های مجدد این استعمار پیر باز می‌کند، خودداری کنیم.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در خصوص شورای نگهبان افزود: برخی بدون توجه به اصول ۹۸ و ۹۹ قانون اساسی سعی در تضعیف شورای نگهبان دارند. باید بدانند که تضعیف شورای نگهبان هدف صهیونیست‌ها و ضدانقلاب‌ها است.

ایرانپور تاکید کرد: تضعیف شورای نگهبان به معنای ظهور مجدد بنی‌صدرها و مجلس ششمی‌ها است.

نماینده مردم مبارکه در بخش دیگری از نطق خود تصریح کرد: این روزها شاهد واردات محصولاتی هستیم که نمونه آن در داخل تولید می شود. این واردات موجب نابودی شرکت‌های بزرگی مثل فولاد مبارکه خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی از رئیس جمهور خواست با افزایش تعرفه واردات در راستای حمایت از تولیدات داخلی اقدام کند.

وی اظهار کرد: مشکل بازنشستگان صندوق فولاد هنوز حل نشده و مطالبات آنها پرداخت نشده است.

ایرانپور اضافه کرد: اردوگاه شهرستان اسدآباد سه برابر ظرفیت جمعیت زندانی داشته و فاقد تجهیزات امنیتی مانند برج نگهبان است و در واقع ساختمانی نیمه تمام است. امنیت شهر مبارکه در خطر است و وزارت کشور در این راستا باید اقدام کند.

کد N930590

وبگردی