آفتاب

سازمان ملل: اسرائیل به تبعید فلسطینیان شدت بخشیده است

سازمان ملل: اسرائیل به تبعید فلسطینیان شدت بخشیده است

سازمان ملل در تازه‌ترین گزارش خود با اشاره به اقدام صهیونیست‌ها در ویران کردن منازل فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری اعلام کرد تعداد فلسطینی‌هایی که رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته به تبعید آن‌ها اقدام کرده بیش از تعداد فلسطینی‌های تبعید شده در سه سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری بوابه، سازمان ملل طی گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته دست‌کم 63 باب خانه و زیر ساخت فلسطینیان ساکن کرانه باختری را با خاک یکسان کرد که در پی آن 132 فلسطینی از جمله 82 کودک آواره شدند و این اقدام طی سه سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

در این گزارش آمده است که اشغالگران صهیونیست از آغاز سال جاری میلادی تاکنون 356 واحد مسکونی را از بین برده‌اند که 81 واحد از آنها با حمایت نهادهای بین‌المللی در منطقه موسوم به (ج) ساخته شده بود، این منطقه 60 درصد مساحت کرانه باختری را تشکیل می‌دهد و تحت سلطه نظامی اسرائیل می‌باشد؛ به‌گونه‌ای که اشغالگران صهیونیست به فلسطینیان اجازه ساخت و ساز در این منطقه را نمی‌دهند.

هماهنگ‌کننده فعالیت‌های بشردوستانه سازمان ملل در فلسطین نیز در این باره گفت: اقدامات ویرانگرانه اسرائیل به موازات توسعه شهرک‌های یهودی صورت گرفته است.

انتهای پیام

کد N928884

وبگردی