آفتاب

فیصل مقداد: سوریه یک معجزه است و در نهایت پیروز می‌شود

فیصل مقداد: سوریه یک معجزه است و در نهایت پیروز می‌شود

معاون وزیر خارجه سوریه ضمن تاکید بر اینکه مردم این کشور در مقابل تروریسم و دشمنان خود پایدار و مقاوم مانده‌اند، گفت: پایداری مردم سوریه و حمایت مقاومت نشان می‌دهد که سوریه یک معجزه است و در نهایت پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه در مصاحبه با شبکه المنار لبنان تاکید کرد: طی پنج سال جنگ مردم سوریه در برابر تروریسم، کشتار، خونریزی، دشمنان آزادی، انسانیت و حامیان تروریسم از جمله عربستان، آمریکا و کشورهای غربی برای پایان درگیری عرب و اسرائیل ایستادند تا نشان دهند که این ایستادگی مساله طبیعی برای مردم سوریه و تمامی کسانی است که در کنار سوریه هستند چه حزب الله لبنان و چه ایران و چه دیگر طرف‌های دیگر.

مقداد تاکید کرد که اظهاراتش دلیلی برای تایید اظهارات اخیر بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه است که بیان احساسات درونی و افکار مردم سوریه بوده است.

وی افزود: شهروند اساس همه چیز است و می‌توان از طریق بسیج کردن و شناختن واقعیت‌ها از نقش شهروندی استفاده کرد. پایداری مردم سوریه و حمایت مقاومت نشاندهنده این است که سوریه یک معجزه است و در نهایت پیروز خواهد شد.

انتهای پیام

کد N923670

وبگردی