آفتاب
نماینده مردم اردبیل خواستار شد:

سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو تقویت شود

سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو تقویت شود

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تقویت سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، کمال الدین پیرموذن در نشست مشترک تجار و بازرگانان اردبیل با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که «هنر مدیران امروز کشور دیوار کشیدن دور کشورها نیست، بلکه پل زدن میان ملل است»، ادامه داد: با سیاست‌های حمایتی رهبر معظم انقلاب و مقاومت ایرانیان و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، شهد شیرین توافق با غرب را چشیدیم.

وی با بیان این‌که «همان‌طوری‌ که ظریف سردار دیپلماسی سیاسی کشور است، واعظی نیز سردار دیپلماسی اقتصادی کشور است» افزود: به دنبال موفقیت‌های دیپلماسی سیاسی، موفقیت در دیپلماسی اقتصادی نیز در حال به بار نشستن است.

وی خواستار تقویت سفارت ایران در باکو شد و تصریح کرد: به لحاظ موقعیت استراتژیکی استان اردبیل، برای توسعه این استان باید نگاه ویژه‌ای شود.

جلیل جعفری بنه نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در فضای مثبتی که با تلاش دولت و رفع موانع تحریم بدست آمده، باید با توجه به پتانسیل‌های استان با جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال در استان تلاش شود.‌

وی با بیان این‌که «استان اردبیل دارای جاده‌های ارتباطی نامطلوبی است»، تصریح کرد: در این استان از اتوبان، بزرگراه و آزادراه محروم هستیم.

وی با بیان این‌که «همراه اول و سایر اپراتورها باید در همه جاده‌ها پوشش صد در صدی داشته باشند»، گفت: متاسفانه در بیشتر جاده‌های استان این ارتباط برقرار نیست.

انتهای پیام

کد N912978

وبگردی