آفتاب

روحانی: انرژی هسته‌ای کجا و انرژی ملت ایران کجا؟/ چه حرف باطلی است که دختران نیازی به کار ندارند!/2/

روحانی: انرژی هسته‌ای کجا و انرژی ملت ایران کجا؟/ چه حرف باطلی است که دختران نیازی به کار ندارند!/2/

رئیس جمهور گفت: اگر تا امروز دستاوردی داشتیم، از راه امید و استقامت شما مردم بوده است، انرژی اصلی، انرژی ملت بزرگ ایران است، انرژی هسته ای کجا و انرژی ملت سرزمین ایران کجا؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان گفت:  اگر تا امروز دستاوردی داشتیم، از راه امید و استقامت شما مردم بوده است، و اگر فردا دستاوردی داشته باشیم که من به آن تردید ندارم، باز هم از استقامت شماست. از آغاز کارم لحظه ای امیدم را از دست ندادم. هیچگاه تردیدی به استقامت و حضور شما پیدا نکردم، انرژی شما مردان، بانوان و همه مردم این مرز بوم بوده است که با آن می توانیم به قله های بزرگ فتح وپیروزی به امید حق دست پیدا کنیم، انرژی اصلی، انرژی ملت بزرگ ایران است، انرژی هسته ای کجا و انرژی ملت سرزمین ایران کجا؟

اهم سخنان رئيس جمهور را در ادامه بخوانيد:

گفتني است رئيس جمهور در پايان سخنانش از 15 طرح و پروژه براي اسلامشهر و جنوب غربي استان تهران با 877 ميليادر تومان اعتبار خبر داد. به گفته وي، قطار سريع السير چهار خطه از پرند و اسلام شهر به تهران با اعتبار 400 ميليارد تومان، بخشي از اين پروژه است که انشالله تا اوايل سال 96 اجرايي خواهد شد. رئيس جمهور تاکيد کرد که تمام وعده هايش را تا پايان عمر چهار ساله دولتش اجرايي خواهد کرد. تسهيل پروژه مخابراتي و نسل هاي سه و چهار شبکه تلفن همراه با 45 ميليارد تومان اعتبار نيز ديگر طرح دولت براي اين منطقه بود. روحاني از ايجاد يک جاده کمربندي با اعتبار 100 ميليارد توماني نيز خبر داد اما با توجه به تشويق حضار براي طرح قطار شهري با خنده گفت: مثل اينکه از کمربندي به اندازه قطار خوشحال نشديد!

27213

 

کد N912608

وبگردی