آفتاب
نماینده‌ی ولی فقیه در استان ایلام:

عملکرد تیم دیپلماسی افتخارآمیز بود

عملکرد تیم دیپلماسی افتخارآمیز بود

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام با بیان این‌که اگر در هر کاری مقوله تبلیغ کنار گذاشته شود آن کار ابتر می‌ماند، گفت: تنها با عنصر تبلیغ می‌توان خیلی از توطئه‌های تبلیغاتی نظام سلطه را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدنقی لطفی» در همایش تبیین رسالت و جایگاه شورای تبلیغات اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در حسینیه حضرت زینب(س) شهر ایلام برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغ در همه‌ی ادیان الهی وجود داشته و خداوند متعال در قرآن کریم یکی از مهم‌ترین تکالیف پیامبران را تبلیغ یکتاپرستی معرفی کرده است.

وی با بیان این‌که اگر در هر کاری مقوله تبلیغ کنار گذاشته شود آن کار ابتر می‌ماند، ادامه داد: انقلاب اسلامی به‌عنوان فرایندی از بعثت پیامبر(ص)، غدیر، عاشورا و زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی(عج)، آن هم با توجه به دشمنی‌ها و هجمه‌ها فراوان نظام سلطه، بیش از فرهنگ‌ها و انقلاب‌های دیگر نیازمند تبلیغ است.

امام جمعه ایلام با بیان این‌که تنها با عنصر تبلیغ می‌توان خیلی از توطئه‌های تبلیغاتی نظام سلطه را خنثی کرد، افزود: پس از 36 سال از تأسیس شورای تبلیغات اسلامی با تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی این نهاد تاکنون توانسته است در راستای اهداف نظام، انقلاب، امام و رهبری به وظایف سنگین خودش عمل کند.

لطفی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: پیروزی اخیر در عرصه دیپلماسی در بحث مذاکرات هسته‌ای حاصل عمل کردن به شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بود، این شعار یک هماهنگی بین دستگاه دیپلماسی ما، دولت و ملت ایجاد کرد.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در ایلام با بیان این‌که دشمنان این موضوع را تبلیغ می‌کردند که در بحث هسته‌ای بین مسئولان نظام اختلاف وجود دارد، گفت: در بحث هسته‌ای در ایران اسلامی همه یکپارچه عمل کردند، همه خود را موظف می‌دانند سیاست‌های کلان نظام، ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اجرا شود.

وی عملکرد تیم دیپلماسی کشورمان در مذاکرات هسته‌ای را افتخارآمیز دانست و تصریح کرد: غربی‌ها از اتحاد و انسجام ملت ایران و تبعیت از رهبری بسیار ناراحت هستند، دشمنان با اختلاف‌افکنی و دو دسته کردن جامعه در موضوع هسته‌ای در صدد رسیدن به اهداف خود بودند اما یک‌دلی ملت در رسیدن به یک توافق عزت‌مندانه توطئه‌های آنها را خنثی کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: با موضع‌گیری منسجم همه مردم، گروه‌ها و احزاب در دفاع از حق هسته‌ای کشورمان غربی‌ها به این نتیجه رسیدند که این موضوع به یک غرور ملی تبدیل شده است و با غرور ملی یک ملت نمی‌توان مقابله کرد، از این‌رو این موضع‌گیری قاطع غربی‌ها را به پای میز مذاکره کشاند.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور»، سرپرست شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام گزارشی از عملکرد این نهاد را برای حاضران در این همایش ارائه کرد.

انتهای پیام

کد N909221

وبگردی