آفتاب
هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛

بازگشت برادران شمسایی به قم/ دربی تبریز تحت تاثیر اتفاقات فصل قبل

بازگشت برادران شمسایی به قم/ دربی تبریز تحت تاثیر اتفاقات فصل قبل

هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که دیدار تاسیسات دریایی با نماینده قم و همچنین دربی تبریز بین دو تیم دبیری و مس سونگون را می‌توان از جذاب‌ترین مسابقات این هفته دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود و بعد از آن بازی‌های لیگ برای چند روز و به خاطر مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تعطیل خواهد شد و تیم‌ها مجددا برنامه‌های آماده سازی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته تیم تاسیسات دریایی از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در شهر قم میهمان تیم آتلیه طهران است. این مسابقه در واقع تقابل برادران شمسایی با نماینده قم است؛ شهری که امیر و وحید شمسایی در آن سابقه مربیگری و بازیگری دارند. همچنین انتقال پر سر و صدای ابوالقاسم عروجی از تیم ماهان قم به تاسیسات دریایی بدون شک حساسیت سکوهای سالن قم را در پی خواهد داشت. اهمیت این مسابقه آنقدر زیاد هست که کمیته فوتسال نماینده ویژه‌ای را برای پیگیری اتفاقات و حواشی آن راهی شهر قم کند.

تیم آتلیه هفته گذشته برابر میثاق شکست خورد تا با سه امتیاز در رده هفتم قرار بگیرد. دیدار هفته گذشته تاسیسات دریایی با شهید منصوری هم نیمه تمام ماند ولی به گفته رئیس کمیته فوتسال، سه امتیاز این بازی به تیم تاسیسات خواهد رسید. به این ترتیب تاسیسات با شش امتیاز به مصاف آتلیه خواهد رفت. اهمیت این بازی برای شاگردان وحید شمسایی از بعد دیگری هم قابل بررسی است. تیم تاسیسات بعد از این مسابقه باید در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد و کسب سه امتیاز در بازی قم می‌تواند آنها را با روحیه بیشتری به مسابقات آسیایی بفرستد.

در دیگر بازی حساس هفته سوم، دو تیم همشهری دبیری با مس سونگون به مصاف هم خواهند رفت. مسابقه برگشت فصل گذشته دو تیم حواشی زیادی داشت و مدیران دو باشگاه را به جان هم انداخت! دبیری که شروع خوبی در لیگ داشته و تا اینجای کار صدرنشین است، قصد دارد با پیروزی برابر مس به صدرنشینی‌اش ادامه بدهد. مس هم که با حضور حسین طیبی ترکیب کامل خود را شناخته، می‌خواهد شش امتیازی شود و از همین هفته‌های ابتدایی در کورس قهرمانی باقی بماند.

برنامه هفته سوم مسابقات لیگ به این شرح است:
پنجشنبه - یکم مردادماه، ساعت ۱۷
* کاشی نیلوی اصفهان - میثاق تهران
* آتلیه طهران قم - تاسیسات دریایی
* فردوسی مشهد - شرکت حفاری اهواز

جمعه - دوم مردادماه ساعت ۱۷
* آذرخش بندرعباس - گیتی پسند
* شهروند ساری - مقاومت البرز
* شهید منصوری - فرش آرای مشهد
* مس سونگون - دبیری تبریز

رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته دوم به این شرح است:
۱- دبیری تبریز  ۶ امتیاز - تفاضل گل ۹+
۲- شرکت حفاری ۶ امتیاز - تفاضل گل ۷+
۳- میثاق تهران ۶ امتیاز - تفاضل گل ۳+
۴- مقاومت البرز ۴ امتیاز
۵- تاسیسات دریایی ۳ امتیاز (بدون احتساب نتیجه دیدار نیمه تمام با منصوری)
----------------------
۱۳- شهروند ساری بدون امتیاز
۱۴- فردوسی مشهد بدون امتیاز

کد N895594

وبگردی