آفتاب

لاوروف و کری اوضاع جاری در مذاکرات ایران و گروه 5+1 را بررسی کردند

لاوروف و کری اوضاع جاری در مذاکرات ایران و گروه 5+1 را بررسی کردند

وزیر امور خارجه آمریکا طی مکالمه تلفنی جریان امور در مذاکرات هسته‌ای ایران در وین را بررسی کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، ريا نووستي به نقل از وازت خارجه روسیه گزارش داد: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا طی مکالمه تلفنی جریان امور در مذاکرات هسته‌ای ایران در وین را بررسی کردند. طبق گزارش مندرج در سایت رسمی وزارت امور خارجه روسيه، وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا همچنین برخی امور بين‌المللي را بررسی کرده‌اند.

ریابکوف در مورد مذاکرات ایران و گروه 5+1: چند قدم خیلی بغرنج باقی مانده است

همچنین در ادامه این خبر سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسيه این نظر را بیان کرد که 95 درصد راه در مذاکرات ایران و گروه 5+1 پیموده شده ولی چند سئوال از "بغرنج‌ترین سئوالها باقی مانده است".
به گزارش خبرگزاري ريا نووستي، ریابکوف مذاکره را با صعود کوهنوردان به قلعه مقایسه کرده است. وی گفت: چند متر تا قلعه کوه مانده است. چند قدم آخر را باید برداشت. اینها بغرنج‌ترین قدمها هستند. ما در مذاکرات هسته‌ای ایران با این امور سروکار داریم.
ریابکوف اعلام نمود: مشترکا با همکاران از جمله روی پیشنهادهای معرفی شده از طرف ایران کار می‌کنیم. کار خیلی بغرنج و حجیمی است، ما نتوانستیم به موقع کار را تمام کنیم. حالا من از پیشبینی خودداری می‌کنم.

49310

کد N884503

وبگردی