آفتاب
/روز قدس؛ روز مقابله با مستکبرین/

یک نماینده: دشمنان دیدند مردم از آرمان‌ها و ارزشهایشان دست نکشیده‌اند

یک نماینده: دشمنان دیدند مردم از آرمان‌ها و ارزشهایشان دست نکشیده‌اند

نماینده مردم دیر و کنگان ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: امسال مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و بیان شعارهای حماسی و حمایتی از ارزش‌های انقلاب پشتوانه محکمی برای تیم دیپلماسی در جریان مذاکرات بودند.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه حضور حماسی مردم در مناسبت‌های مختلف همواره پشتوانه بسیار قوی برای انقلاب و نظام ما بوده است اظهار کرد:‌ دنیا هم به این نتیجه رسیده که نظام ما از اراده‌ی ملی و دینی مردم برخاسته و همیشه مردم حامی و پشتیبان انقلاب بوده‌اند، چه در جنگ و چه در خنثی کردن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان درابعاد مختلف مردم حضور داشتند.

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس خاطر نشان کرد:‌ اکنون هم که در این مقطع بسیار حساس در بحث مذاکرات هسته‌ای به سر می‌بریم و سربازان دیپلماسی ما در صحنه نبرد دیپلماسی از آرمانها و ارزش‌های نظام دفاع می‌کنند قطعا حضوریکپارچه و حماسی مردم که از شعور سیاسی آنها سرچشمه گرفته و همواره هم حماسه آفریدند، امسال راهپیمایی روز قدس و شعار حماسی و حمایتی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پشتوانه محکمی برای تیم دیپلماسی ما در جریان مذاکرات خواهد بود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود:‌ دشمنان دیدند نه تنها مردم از آرمان‌ها و ارزشهایشان دست نکشیده‌اند بلکه امروز هم به بحث مذاکرات هسته‌ای با عنوان یک موضوع با اهمیت نگاه می‌کنند و در عین حالی که خواهان رفع تحریم‌ها در اولین فرصت و هنگام امضای توافق نامه هستند خواستار تحقق چارچوب‌ها و چشم اندازی هستند که رهبری اعلام کرده‌اند.

این نماینده مجلس در ادامه ابراز عقیده کرد: امیدواریم همانطور که رهبری فرموده‌اند تیم مذاکره کننده ما با دست پر پای میز مذاکره حاضر شده و قدرت چانه زنی ما را بالا ببرند ، مردم هم با حضور حماسی خود در این معادلات اثر گذارشده و تیم مذاکره کننده را مورد حمایت قرار دادند.

وی گفت: مردم انقلابی ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی از کشورهای فلسطین، لبنان،عراق و یمن و کل نهضت‌های آزادی‌بخش یا آنهایی که از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته‌اند حمایت کرد و نشان داد که هیچ تغییری در نگاه و سیاست خارجی ما صورت نگرفته بلکه پررنگ‌تر هم شده است.

نماینده مردم دیر و کنگان با اشاره به سخنان اخیر رهبری در ملاقات با خانواده‌ی شهدای هفتم تیر و همچنین در دیدار با دانشگاهیان اظهار کرد:‌ سخنان رهبری این پیام را دارد که بحث انرژی هسته‌ای حق مسلم و قانونی ما است و رسیدن به نتایج آن هم جای خود را دارد.

انتهای پیام

کد N884323

وبگردی