آفتاب
/روز قدس؛ روز مبارزه با مستکبرین/

راه چمنی: اقدامات تکفیری ها نباید موجب فراموشی فلسطین شود

راه چمنی: اقدامات تکفیری ها نباید موجب فراموشی فلسطین شود

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به گسترش فعالیت های گروه های تروریستی و تکفیری در کشورهای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم که مسأله فلسطین با این اقدامات به فراموشی سپرده شود.

محمدرضا راه چمنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)،‌ با اشاره به اینکه روز قدس روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است،‌ افزود: امروزه کشورهای منطقه مورد تهاجم نیروهای تکفیری قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود:‌ اکنون کشورهای سوریه، عراق و تونس و یمن مورد تهاجم تکفیری ها و تروریست ها هستند. اقدامات گروه های تروریستی کاملا به نفع رژیم صهیونیستی است، زیرا اکنون مردم عراق به جای آنکه به فکر آزادی مردم فلسطین باشند، باید دربرابر داعش مقاومت کنند.سوریه نیز که در خط مقدم جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی قرار دارد، اکنون درگیر مقابله با تکفیری هاست، بنابراین این شرایط برای رژیم صهیونیستی بسیار مناسب است.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون باید همه مسلمانان، آزادی خواهان و کسانی که دنبال حقوق بشر هستند با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس از ملت فلسطین حمایت کنند گفت: نباید اجازه دهیم اقدامات تکفیری ها باعث شود روز قدس به فراموشی سپرده شود.

راه چمنی همچنین گفت: همانطور که رهبری اشاره کرده‌اند باید با برگزاری یک رفراندوم در سرزمین های اشغالی و در اردوگاه های فلسطینی ها مردم فلسطین چه مسیحی و چه یهودی و چه مسلمان خودشان نوع نظام خود را مشخص کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است همه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند، حقوق مردم فلسطین را نیز باید با حمایت مسلمانان و نهادهای بین‌المللی و سازمان های حقوق بشر به آن‌ها باز پس داد.

انتهای پیام

کد N883287

وبگردی