آفتاب
جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار:

فریادهای ما در یوم‌الله قدس باید پشت ابرقدرت‌ها را بلرزاند

فریادهای ما در یوم‌الله قدس باید پشت ابرقدرت‌ها را بلرزاند

انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن بیانیه به این شرح است:

روز جهانی قدس،روزی است که امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی مبتکر آن بوده‌اند تا مبداء پیدایش نهضت‌های ضد صهیونیستی در سراسر دنیای اسلام باشد.

روز قدس روز بیداری اسلامی علیه نقشه‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی است. دنیای اسلام در یوم الله قدس یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

روز قدس روز اعلام مقاومت و پایداری در برابر مظالم آمریکا در جهان اسلام است. روز تمییز حق از باطل و صف‌آرایی جبهه مقاومت در برابر جبهه سازش است. امام خمینی(ره) در روز قدس پرچمی را به اهتزاز درآوردند تا در برابر پرچم تسلیم در برابر امپریالیسم و صهیونیسم در دنیای اسلامی خودنمایی کند.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار معتقد است فریادهای ما در یوم الله قدس باید پشت ابرقدرت‌ها و دشمنان اسلام را بلرزاند،امروز دنیای اسلام با پدیده تکفیری‌ها و سلفی‌ها روبروست،پدیده‌ای که پشت صحنه آن‌ها را صهیونیست‌ها اداره می‌کنند.

متاسفانه آل سعود با آل صهیونیسم هم قسم شده‌اند تا دنیای اسلام را پاره پاره کنند،تروریست‌های تکفیری یک جنگ نیابتی را از سوی صهیونیست‌ها به برخی کشورهای اسلامی تحمیل کرده‌اند. ملت‌های مسلمان می‌دانند آل سعود در همپیمانی با اسرائیل از پشت به جهان اسلام خنجر می‌زند. زخمهای این خنجر در عراق،سوریه،بحرین ،لبنان و یمن هر روز عمیق‌تر می‌شود. آل سعود هر روز با بمب‌های اهدایی اسرائیل، یمن را شخم می‌زند، کودکان و زنان و پیران و .... قربانیان این تجاوز هستند.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ضمن محکوم کردن این تجاوزات، اعلام می‌کند روز جمعه همپای ملت ایران به خیابان‌ها می‌آییم و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین اشغالی و جهان اسلام را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N882316

وبگردی