آفتاب
وظیفه به مهر خبر داد:

باران پراکنده در برخی نقاط شمال و غرب کشور/ کاهش دمای پایتخت

باران پراکنده در برخی نقاط شمال و غرب کشور/ کاهش دمای پایتخت

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده در برخی نقاط شمال و غرب کشور طی دو روز آینده و کاهش دمای پایتخت طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امشب بارش پراکنده باران در استان های مازندران و گلستان پیش بینی می‌شود همچنین طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز بارش‌های پراکنده در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان‌های مازندران و گلستان دور از انتظار نیست. 

به گفته وی، در ارتفاعات زاگرس مرکزی از بعدازظهر روز یکشنبه رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود و در روز دوشنبه نیز علاوه بر ناحیه فوق در ارتفاعات زاگرس شمالی رگبار پراکنده باران رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در نواحی شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل و جنوب غرب طی سه روز آینده وزش باد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: طی روزهای آینده در شهرستان های جنوبی تهران شاهد افزایش غبار خواهیم بود و در جنوب استان سمنان در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب به سبب وزش باد شدید و تولید گردوخاک، افزایش غبار پیش بینی می شود، همچنین استان‌های قم و شمال اصفهان غبار آلود پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف، در بعد از ظهر همراه با رشد ابر و در ارتفاعات و در شهرهای جنوبی غبارآلود پیش بینی شده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت  در این روز با یک درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب به ۳۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

 

کد N878813

وبگردی