آفتاب

حمایت جمعی از انجمنهای اسلامی دانشگاه های کشور از تیم مذاکره هسته ای

حمایت جمعی از انجمنهای اسلامی دانشگاه های کشور از تیم مذاکره هسته ای

جمعی از انجمنهای اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در بیانیه ای مشترک از سیاست‌های دولت حسن روحانی در مذاکرات هسته ای حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در بخشی از این بیانیه آمده است: «راه سخت و طولانی مذاکرات در این دو سال در سایه تدبیر، دانش، مهارات مسئولان دیپلماسی کشور و حمایت مردم پیموده شده است و توافقنامه ژنو و بیانیه لوزان هرکدام بخشی از مشکلات را از پیش رو برداشته و خواست و اراده قاطع ملت ایران برای تعامل و حل این «بحران ساختگی» را به جهانیان نمایانده است. مسیر مسالمت آمیز حل پرونده هسته ای ایران که با تصمیم صحیح مقامات عالی رتبه نظام در اواخر دولت پیشین آغاز شد و با انتخابات خرداد 1392 شتاب گرفت، نخستین گام در مسیر مبارکی است که امضاکنندگان این بیانیه امیدوارند به آرامش، عزت و سازندگی شتابان این مرز و بوم منجر شود.ما به قطع و یقین می دانیم که مسئولین صالح، دلی دردمند از تنگنای معیشتی مردم دارند و افقهای دورتری را می بینند و ملاحظات بزرگتری دارند که قاطعانه از مذاکره حمایت کرده و دیپلماتهای کشور را «فرزندان انقلابی» می دانند.»

همچنین در پایان این بیانیه افزوده شده است: «در این روزها و ساعات نفسگیر که سربازان دیپلماسی کشور در میدان نبرد مشغول مجاهدت برای رفع تحریم‌ها هستند. تمام گروه های سیاسی و اجتماعی و مسئولان و فعالان سیاسی و مدنی را به هم صدایی و حمایت از دیپلماسی دولت منتخب ملت فرا می خوانیم. در عین حال به دولتهای طرف مذاکره هم توصیه می کنیم که قدر فرصت را بدانند و بر تکرار سیاست نابخردانه تحریم و انزوای ایران اصرار نورزند.»

نتهای پیام

کد N876783

وبگردی