آفتاب

عباس تلویحا اسرائیل را به همکاری با داعش متهم کرد

عباس تلویحا اسرائیل را به همکاری با داعش متهم کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به بیانیه منسوب به داعش که در بیت‌المقدس منتشر و در آن مسیحیان شهر به همراه خود وی تهدید شده‌اند، به شکل تلویحی تل‌آویو را به همکاری با داعش و دست داشتن در این امر متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌وگوی با شبکه خبری العربیه درباره بیانیه اخیر داعش، به شکل غیر مستقیم رژیم صهیونیستی را به ارتباط با داعش و النصره و حمایت از آنها متهم کرد و گفت: این بیانیه تنها در مناطق تحت کنترل اسرائیل منتشر شده است.

وی با اشاره به وجود ارتباطی میان جبهه تروریستی النصره که در سوریه حضور دارد با رژیم صهیونیستی گفت: وقتی می‌شنویم که برخی نیروهای النصره در اسرائیل درمان می‌شوند چگونه می‌توان این معادله را حل کرد؟

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه به مذاکرات صلح فلسطین اشاره کرد و گفت: جنبش حماس مذاکرات مستقیمی را با اسرائیل درباره موضوعات مختلف آغاز کرده است.

وی درباره تشکیل دولت وحدت ملی فلسطین نیز گفت: دو سناریو وجود دارد یا دولت وحدت ملی با مشارکت حماس تشکیل می‌شود و یا در دولت فعلی الوفاق به ریاست رامی حمدالله تغییرات وزارتی انجام می‌شود.

عباس در ادامه با رد وجود هرگونه اختلاف با طرف‌های مصری یا اردنی گفت: فلسطینیان می‌خواهند مصر و اردن در مذاکرات کنار آنها باشند و همینگونه هم هست.

انتهای پیام

کد N872673

وبگردی